יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

102) מרכז המבקרים ומרפסת תצפית של הגשר הענק Lantau Link Visitors Centre

סוג האטרקציה : פרויקט הנדסי מרשים.

מה ? Lantau Link הוא שמה של מערכת הכבישים והגשרים האדירה אשר נבנתה בשנות התשעים, סמוך לסיום השלטון הבריטי בהונג קונג, כחלק מ"פרויקט גן הורדים" (Rose Garden Project) אשר נועד להוכיח לתושבי המטרופולין כי מסירת העיר לסינים אינה "סוף העולם"... (גם נמל התעופה החדש של הונג קונג – אחד מהטובים בעולם – נבנה כחלק מהפרויקט).

מרכז המבקרים ממוקם בנקודה "אסטרטגית" בפינה הצפון-מערבית של האי Tsing-Yi וצופה אל גשר Tsing Ma Bridge העצום (אחד מהגשרים התלויים הגדולים בעולם), כמו גם אל הגשרים והמחלפים האחרים.
במרכז עצמו תוכלו לצפות בסרטון המתעד את הפרויקט וללמוד על המבצע ההנדסי המסובך.

מרכז המבקרים פתוח כל יום (חוץ מימי ד' וכריסמס, יום השנה האזרחית החדשה ויום השנה הסינית החדשה), מעשר בבוקר ועד חמש אחה"צ (עד 6:30 בערב בשבתות וימי א'), אך מרפסת התצפית פתוחה בכל אחד מימות השנה, משבע בבוקר ועד אחרי עשר בערב.

הכניסה חופשית.

איך מגיעים ? מיניבוס גג-ירוק (GMB) מס' 308M נוסע לכאן מתחנת הרכבת התחתית MTR-Tsing Yi (אשר על קו Tung Chung המסומן כתום) ואם אין לכם כוח לחכות לו, תוכלו פשוט לקחת מונית מהתחנה, מכיוון שלא מדובר בנסיעה מי-יודע-מה ארוכה... (יציאה A-1 של התחנה תיקח אתכם לחניון המיניבוסים/מוניות)

לידיעתכם : קו Tung Chung מתחיל מתחנת Hong Kong הצמודה ל MTR-Central (זוהי התחנה ממנה יוצאת גם רכבת ה Airport Express). אפשר גם לנסוע מ MTR-Central, או Tsim sha Tsui או Mong Kok הנמצאות על קו Tsuen Wan Line ולהחליף לקו Tung Chung Line בתחנת Lai King (שזה תחנה אחת לפני Tsing Yi).

לאן ממשיכים : אל הפארק הנושאי "תיבת נוח" (Noah's Ark) ניתן להגיע בקלות מתחנת הרכבת התחתית MTR-Tsing Yi ולכן הגיוני למדי לחשוב עליו... כמו כן, אפשר להמשיך עד ל Tung Chung (התחנה האחרונה על הקו), שם נמצא קניון האאוטלט המפורסם Citygate ומשם אפשר לעלות ברכבל ל Ngong Ping או לבקר במקומות אחרים על האי Lantau.

למידע נוסף : דף מידע על מרכז המבקרים, כולל שעות פתיחה, טלפון לבירורים ועוד


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה