יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

33) אצטדיון מרוצי הסוסים ב Happey Valley ומוזיאון מרוצי הסוסים

מה ? תעשיית מרוצי הסוסים של הונג קונג היא העשירה בעולם, במונחים של הסכומים לנפש אותם היא מגלגלת... הסינים הם אוהבי הימורים מושבעים ומכיוון שזהו סוג ההימורים היחיד המותר בעיר, אין זה פלא שהוא זוכה לפופולאריות כה רבה... שני האצטדיונים של הונג קונג, זה ב Happy Valley וזה ב Shatin הם בין הטובים בעולם ומומלץ להגיע אל אחד מהם של בערב בו מתקיים מרוץ ולחוש את האווירה המחשמלת, שעה שרבבות צופים משולהבים יוצאים מכליהם מרוב מתח.

באצטדיון Happy Valley הסמוך ל Causeway Bay יש גם מוזיאון קטן, אך בכלל לא רע לנושא של מרוצי סוסים, תוך מתן דגש לסוסים שכיכבו על המסלולים של הונג קונג.

איך מגיעים ? לחשמלית יש תחנה ממש קרוב לכניסה של האצטדיון והמוזיאון (שימו לב שאתם לוקחים חשמלית הנוסעת על הקו המסומן בחום – רק הוא נכנס ל Happy Valley).

ניתן להגיע גם בהליכה רגלית מיציאה A של MTR-Causeway Bay הנמצאת ב Times Square : יוצאים מהקניון, פונים שמאלה ל Russell Street והולכים עד הסוף. פונים שמאלה ל Canal Street East והולכים לאורכו (הגשר העילי מימינכם), חוצים את Leighton ו Canal Street East משנה את שמו ל Wong Nai Chung Road. ממשיכים ללכת לאורכו עד שרואים מצד שמאל את המבנה הענק של Hong Kong Jockey Club שבקצהו נמצאת הכניסה למוזיאון (משהו כמו 10 או 15 דקות הליכה).

לאן ממשיכים מכאן ? או ל Causeway Bay, שווקי הרחוב הססגוניים באזור North Point, מרכז הקניות העצום Cityplaza (בו יש מרכז החלקה על הקרח), או ל Shau Kei Wan (היכן שנמצא "המוזיאון להגנת חופים של הונג קונג")

למידע נוסף : מידע על "חבילות" מיוחדות המוצעות לתיירים ותושבי חוץ המבקרים בעיר : מתוך האתר של Hong Kong Jockey Club, בו תוכלו למצוא את כל האינפורמציה לגבי המרוצים.
מוזיאון מרוצי הסוסים


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה