יום שני, 25 באוקטובר 2010

73) מנזר Miu Fat Monastery

מה ? זהו אחד מהמנזרים הבודהיסטים היפים בהונג קונג, אם לא היפה שבהם. המתחם הגדול מכיל כמה מבנים ולצידו של הבניין הסיני המסורתי, בו אפשר לראות כמה וכמה פסלים מדהימים ביופיים, ניצב כיום מבנה אולטרא-מודרני ענק שקומתו העליונה מדמה את פריחת הלוטוס. יש כאן גם מסעדה המגישה אוכל צמחוני לא רע.

פתוח כל יום, מהבוקר ועד שעות אחר הצהריים המאוחרות והכניסה חופשית.

איך מגיעים ? נוסעים עם הרכבת KCR לתחנת Tin Shui Wai (אותה תחנה המשמשת את מי שרוצים לבקר בשמורת הביצות ומרכז המבקרים Hong Kong Wetland Park, או ללכת את "המסלול ההיסטורי" Ping Shan Trail) ומחליפים לרכבת הקלה (Light Rail) – קו רכבת קלה מס' 751 נוסע מכאן לתחנת Lam Tei, שם יורדים ועוברים מעל Castle Peak Road עם גשר להולכי רגל, פונים שמאלה והולכים לאורך הכביש כשתיים – שלוש דקות עד שרואים את השער למתחם המקדשים מימינכם.

מי שהתחיל את "המסלול ההיסטורי" Ping Shan Trail מתחנת KCR-Tin Shui Wai ומסיים אותו בתחנת הרכבת הקלה Ping Shan, יכול לקחת מכאן את הקווים 610 או 614 או 615 של הרכבת הקלה ולרדת ב Lam Tei (רק שימו לב שאתם נוסעים לכיוון הנכון – כאשר אתם עומדים עם הפנים למסילה, עליכם לקחת את הקרונית שבאה משמאל וממשיכה לכיוון ימין... ).

קו אוטובוס 63-X מגיע לכאן מ Kowloon : יש לו תחנה ליד הפינה של Jordan Road ו Woosung Street (לוקחים את יציאה A של תחנת MTR-Jordan ואיך שיוצאים פונים ימינה ל Jordan Road והולכים לאורכו שתי דקות) ויש גם תחנה ב Mong Kok, על Nathan Road מס' 697 (יוצאים מיציאה A-1 של MTR-Mong Kok ופונים ימינה ל Nathan Road ליד Citibank וכעבור כמה צעדים מגיעים).

לאן ממשיכים מכאן ? "המסלול ההיסטורי" Ping Shan Trail, שמורת הביצות ומרכז המבקרים Hong Kong Wetland Park, או מקדש Ching Chung Koon.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה