יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

98) Yung Shue Wan

Yung Shue Wan, "הבירה הבלתי מוכרזת" של האי Lamma Island היא עיירת חוף קטנה וציורית הנראית כשייכת יותר לאחד מאיי יוון או איטליה, מאשר להונג קונג הצפופה והעירונית... כפר הדייגים הקטן ושכוח האל זכה לעדנה לפני עשרים או שלושים שנה, לאחר שהזרים החיים בהונג קונג גילו אותו ושמו אותו על המפה... אין כאן מוזיאונים גדולים או מקדשים עוצרי נשימה, אך יש נוף מקסים, מסעדות ובתי קפה טובים, גם מקומיים וגם מערביים, ואווירה קוסמופוליטית נינוחה ממנה תוכלו ליהנות תוך כדי רכיבה על אופניים או שיטוט רגלי בסמטאות הכפר.

מרבית המטיילים מתחילים כאן את הביקור שלהם ב Lamma וממשיכים רגלית ל Sok Kwu Wan, בצדו הדרומי של האי. ההליכה אינה קשה במיוחד ותוך כדי אפשר לבקר בכמה חופים יפים.

בין המסעדות ובתי הקפה המומלצים ניתן למנות את : Deli Lamma (קפה-מסעדה בסגנון מערבי עם נוף לים), Blue Bird Japanese Restaurant (מסעדה יפאנית, כפי שכבר בוודאי הבנתם), Tai Hing Seafood Restaurant (מסעדה מעולה המתמחה בדגים ומאכלי ים בסגנון מקומי), Green Cottage (בית קפה מקסים, עם נוף לים, אוכל מערבי טעים ואווירת סתלבט ממכרת), BB Seaview Restaurant (מסעדה-קפה-בר עם נוף לים וקהל לקוחות בריטי המרגיש כאן בבית), Bookworm Café (בית קפה צמחוני מצוין, עם חנות ספרים, שהפכו זה מכבר ל"מוסד" בנוף האי), Shelly Cake Express (עוגות גבינה מצוינות) ו Tropicana הפופולארי, אצלו תוכלו להתענג על מיצים טבעיים מצוינים ומבחר חטיפים...

איך מגיעים ? Hong Kong & Kowloon Ferry Ltd (או בקיצור HKKF) מפעילה את קווי המעבורת מ Central ל Yung Shue Wan

יש יותר משלושים הפלגות כל יום, לכל כיוון, במרווחים של 60 – 15 דקות, בין השעות 6:30 בבוקר ו 12:30 בלילה ומחירו של כרטיס רגיל לכיוון אחד נע סביב HK$ 14.5 לאדם בוגר (HK$ 20 בסופי שבוע) ו HK$ 7.30 לילד עד גיל 12 ומבוגר מעל גיל 65 (HK$ 10 בסופי שבוע).

לאינפורמציה נוספת, מומלץ לבקר באתר האינטרנט שלהם או להתקשר 2815-6063

לאן ממשיכים : באופן טבעי ממשיכים מכאן ל Sok Kwu Wan ושאר האטרקציות בחלקו הדרומי של האי...

מידע נוסף : דף מידע מתוך האתר של HKKF עם זמני ההפלגות וכל האינפורמציה הנדרשת
כתבה נהדרת בעברית על האי Lamma, עם המלצות על מסלולי הטיולים והאתרים אליהם שווה להגיע


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה