יום שני, 25 באוקטובר 2010

54) שוק הלילה של Temple Street

מה ? השוק, המשתרע לאורכו של Temple Street ב Yau ma Tei הוא אחד המקומות התיירותיים ביותר בעיר ולמרות זאת כדאי לבקר בו, גם כדי לספר לכל הנודניקים שהייתם שם וגם (בעיקר) כי עדיין יש בו אווירה תוססת ומעניינת ואפילו אפשר למצוא כמה דברים מעניינים וליהנות מאוכל טעים וזול במזללות האותנטיות. מומלץ להתמקד דווקא בחלקו הצפוני של השוק, ליד מקדש Tin Hau Temple, שם תוכלו גם לבקר בדוכנים של מגידי עתידות ולראות הופעות רחוב של אופרה סינית צווחנית...

איך מגיעים ? מיציאה C של תחנת MTR-Yau ma Tei פונים ימינה ל Nathan Road והולכים לאורכו כמה דקות, פונים ימינה לסמטת Market Street (תראו שם שלט צהוב המורה לכיוון Austin Station ומעבר מקורה להולכי רגל) וכעבור כמה צעדים, שמאלה ל Temple Street, איתו יורדים ל Kansu Street, חוצים אותו (ימינה ומיד שמאלה) וממשיכים ישר ללב השוק... אפשר גם להמשיך ישר עם סמטת Market Street (לא לפנות שמאלה ל Temple) וכעבור כמה צעדים תראו מימינכם את הרחבה הפתוחה שלפני מקדש Tin Hau Temple, שם מתקבצים מידי ערב רוכלים זעירים, מגידי עתידות וזמרי רחוב למיניהם...

מתחנת MTR-Jordan לוקחים את יציאה A ואיך שיוצאים ממנה פונים ימינה ל Jordan Road והולכים לאורכו כמה דקות. הרחוב השלישי מימין הוא Temple Street, בו נערך השוק מידי ערב (אך זהו הקצה הרחוק מהמקדש – למרות שכל הרחוב הזה הוא לא כזה ארוך...)

בהליכה מ Tsim sha Tsui : עולים עם Nathan Road (מתרחקים מהטיילת והים), חוצים את Jordan Road ופונים שמאלה... הרחוב השלישי מימין הוא Temple Street (רבע שעה של הליכה נינוחה מהטיילת ומלון "פנינסולה")

לאן ממשיכים ? מקדש Tin Hau Temple, שוק אבן הירקן – Jade Market (אם כי הוא כבר סגור בשעות הערב...), בית הקפה ההיסטורי Mido Café, הרחובות הסיניים האותנטיים של Yau ma Tei, שוק הגברות (Ladies' Market) ו Mong kok, Knutsford Terrace (מדרחוב פצפון עם מלא מסעדות וברים טרנדיים – התשובה של "צים שא צוי" ל Lan Kwai Fong).


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה