יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

104) טיולים באוטובוס פתוח "Hop on – hop off" : דרך שונה לראות את הונג קונג

מה ? הונג קונג היא, ללא ספק, אחת הערים עם התחבורה הציבורית הטובה בעולם ולמרות זאת, שווה לחשוב על טיול באוטובוס פתוח (Hop on Hop off) הנוסע במסלול מעגלי ומאפשר לכם לעלות ולרדת כאוות נפשכם בנקודות המעניינות.

זוהי דרך שונה ומהנה לראות את העיר (במיוחד אם אתם יושבים על הגג הפתוח) ועשויה לחסוך הרבה זמן יקר למי שיש רק יום או יומיים במטרופולין.

Big Bus Tours הבינלאומית מפעילה שני סיורי יום : האחד עובר דרך מרבית האטרקציות המרכזיות על האי הונג קונג (כולל כרטיסים ל Peak Tram) ואילו הטיול השני נוסע דרך האטרקציות התיירותיות ב Kowloon. ניתן, כמובן, לרכוש כרטיס המשלב את שני הסיורים ואז תקבלו גם נסיעה במעבורת ה Star Ferry ההיסטורית.

חברת NWFB מפעילה את ה "Rickshaw Sightseeing Bus" וכמו במקרה של Big Bus Tours, גם כאן מדובר באוטובוס קומתיים ללא גג המאפשר לנוסעים "לחוש" את העיר בזמן הנסיעה.

שני הסיורים אותם מוציאה החברה מכסים את מרבית מוקדי העניין בחלקו הצפוני של האי הונג קונג, אך לא ממשיכים לאתרים ב Kowloon או באזורים המרוחקים יותר שעל האי (כמו Stanley או Ocean Park), אך מצד שני, המחיר הוא נמוך משמעותית מזה של Big Bus Tours.

מידע נוסף : כתבה טובה בעברית המשווה בין הסיורים השונים, כולל קישורים



האתר של Big Bus Tours  (טיול הלילה שלהם ממש לא משתלם לדעתי... רק סיורי היום)
האתר של Rickshaw Sightseeing Bus


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה