יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

39) החופים ב"סטנלי" (Stanley)

סוג האטרקציה : חוף ים וספורט ימי.

מה ? שני החופים של "סטנלי", הלא הם Stanley Main Beach ו St Stephen's Beach מציעים למבקרים נוף מקסים של מפרץ עטור הרים ירוקים, חול לבן ומרכז ספורט ימי מאובזר בו ניתן להשכיר סירות, מפרשיות וכיו"ב... St Stephen's Beach הוא השקט מבין השתיים והוא גם קרוב יותר לבית הקברות ההיסטורי של העיירה - Stanley Military Cemetery (למי שמעוניין לבקר בו), אך Stanley Main Beach הרבה יותר קרוב לשוק ולטיילת ורצועת החוף שלו ארוכה יותר באופן משמעותי.

איך מגיעים ? ראו הוראות הגעה ל Deep Water Bay ו Repulse Bay (האוטובוסים ממשיכים עד "סטנלי"). יורדים בתחנה של Stanley Village, ממש במרכז העיירה, על הפינה של Stanley Village Road ו Stanley Beach Road. הולכים לאורך Stanley Beach Road כמה דקות ואתם שם...

מי שמעוניין להגיע ל St Stephen's Beach צריך להמשיך עד St Stephen's College או אפילו עד בית הסוהר Stanley Prison וללכת משם כמה דקות.

לאן ממשיכים ? בדרך כלל משלבים את הביקור בחופים של Stanley עם טיול בשוק, בטיילת, במוזיאון הימי של הונג קונג וב Murray House ומקדש Tin Hau הקטן שלידו. במקרה של St Stephen's Beach מומלץ, כאמור, לשלב עם ביקור בבית הקברות הצבאי ההיסטורי.

למידע נוסף : http://en.wikipedia.org/wiki/Stanley_Military_Cemetery


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה