יום שני, 25 באוקטובר 2010

72) Hong Kong Wetland Park שמורת טבע ומרכז מבקרים

מה ? הפארק שוכן בקצה של שמורת Mai Po Marshes הידועה כאחד מהמקומות הטובים בעולם לצפייה בציפורים נודדות ומשלב נופים של ביצה ושטחים מוצפים, עם צמחיית מנגרוב וצמחי מים ועולם חי הכולל סרטני בוץ, חרקים שונים ומשונים וכמובן... ציפורים, ציפורים ושוב ציפורים... (קצת מזכיר את שמורת החולה שלנו... אבל רק "קצת"...)

גשרוני עץ אסתטיים לוקחים את המבקרים דרך הביצות ויש גם "מסתרים" מהם ניתן לצפות בציפורים מבלי להבהיל אותן.

מרכז המבקרים הענק משמש כמוזיאון המציג את כל הנושא של ביצות ו"שטחים מוצפים" בעולם ואת המערכות האקולוגיות המתפתחות סביבן ופשוט תענוג לבקר בו.

פתוח כל יום, מעשר בבוקר עד חמש אחה"צ. סגור בימי שלישי (חוץ מימי שלישי החלים בחופשים וחגים).

איך מגיעים ? אוטובוס מס' 967 של Citybus מגיע לכאן ממרכז העיר (Admiralty, דרך Central ו Sheung Wan) ועושה את הדרך במהירות סבירה. הוא יוצא מהמסוף ברחוב Drake Street הקטן, אליו מגיעים מיציאה B של תחנת MTR-Admiralty ויש לו תחנות ב Central : על Connaught Road Central, ממש ליד Statue Square וגם על Connaught Road Central מס' 25, ליד הבניין של Wing Lung Bank - יציאה C של MTR-Central.

גם הרכבת הקלה – Light Rail מגיעה לכאן. קו 705 של הרכבת הקלה נוסע לפה מתחנת הרכבת KCR-Tin Shui Wai. יורדים בתחנת Wetland Park Station, עוברים מעל המסילה עם גשר להולכי רגל ובצידו השני יורדים לצד ימין והולכים שתיים – שלוש דקות, עד שרואים את הכניסה לפארק משמאל.

לאן ממשיכים מכאן ? אם אתם רוצים ללכת את "המסלול ההיסטורי" Ping Shan Trail, תצטרכו לנסוע מהפארק, עם הרכבת הקלה, לתחנת הרכבת KCR-Tin Shui Wai ולהתחיל את המסלול משם... אפשר גם להמשיך מכאן למנזר Miu Fat Monastery, או מקדש Ching Chung Koon ואפשר להמשיך לכפרים מוקפי החומה של Kam Tin או לאתריה של העיר Tsuen Wan ("מנזר יער הבמבוק" - Chuk Lam Sim Yuen, או המקדשים Yuen Yuen Institute ו The Western Monastery).

מידע נוסף :
האתר הרשמי של הפארק
מידע לגבי כרטיסים
מפת הגעה


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה