יום שני, 25 באוקטובר 2010

93) נסיעה מדהימה ברכבל, פסל בודהא ענק ומנזר בודהיסטי יפהפה - Ngong Ping 360

נסיעה מדהימה ברכבל, פסל בודהא ענק ומנזר בודהיסטי יפהפה - Ngong Ping 360

מה ? זוהי אחת מהאטרקציות התיירותיות הפופולאריות ביותר בהונג קונג ולמרות שכל מבקר שני מגיע לכאן, חייבים להקדיש למקום קצת זמן, כי הוא פשוט יפהפה (וגם משתלב טוב עם מקומות אחרים באי Lantau).

מנזר Po Lin Monastery המקסים הוקם כאן כבר לפני כמאה שנים, בעת שהאזור ההררי הזה היה נידח למדי והתאים לחיי נזירות ובתחילת שנות התשעים נבנה על הגבעה התלולה מול המנזר פסל אדיר ממדים של הבודהא והפך את המקום לאטרקציה תיירותית בן לילה.

אחר כך נבנה הפרויקט התיירותי Ngong Ping, הכולל קו רכבל של כמעט 6 ק"מ המטפס לכאן מ Tung Chung ונבנה הכפר התיירותי והוכשרו מסלולי הליכה רגליים יפהפיים מסביב למנזר וכל האזור הפך לאחד מן המקומות הכי פופולאריים בקרב מטיילים בהונג קונג.

שווה להגיע לכאן ברכבל ואחרי שמבקרים במנזר ורואים את פסל הבודהא (ואם יש זמן, גם עושים מסלול רגלי קצר), להמשיך באוטובוס ל Tai-O ו Mui Wo או מקומות אחרים באי...

איך מגיעים ? הרכבל, כאמור, הוא הדרך המועדפת להגיע לכאן (לפחות כיוון אחד) וישנם סוגי כרטיסים שונים... החל מכרטיסי נסיעה פשוטים לרכבל (כיוון אחד או הלוך ושוב) ועד חבילת "הכול כלול במחיר הכרטיס" ואפילו כרטיסים הכוללים כניסה לאטרקציות אחרות בהונג קונג, כמו Ocean Park ו Wetland Park... כדאי מאוד לבקר באתר האינטרנט שלהם ולראות מה הם מציעים, או להתקשר אליהם ל 2109-9898 ולברר.

חברת האוטובוס של לנטאו (New Lantao Bus Company) מציעה "עסקה" עוד יותר מעניינת, הכוללת כרטיס רכבל בכיוון אחד מ Tung Chung ל Ngong Ping + שימוש בלתי מוגבל באוטובוסים על לנטאו למשך יום שלם...

אם אתם מתכוונים לבקר במקומות כמו Tai O ו Mui Wo ואולי בעוד מקומות על האי, זה ממש שווה...

את הכרטיסים ניתן לרכוש במסוף האוטובוסים של Tung Chung הנמצא ממש בסמוך לתחנת הרכבת התחתית / MTR ולמסוף התחתון של הרכבל. קו אוטובוס מס' 23 נוסע מכאן למנזר Po Lin ולכפר התיירותי הצמוד אליו, בעוד שקו מס' 21 מגיע למנזר מ Tai O וקו מס' 2 מרציף המעבורת של Mui Wo.

התחנה התחתית של הרכבל נמצאת, גם היא, במרכז Tung Chung, ממש שתי דקות הליכה ממסוף הרכבת התחתית – MTR ובצמוד לתחנת האוטובוס ממנה יוצאים האוטובוסים למקומות השונים ב"לנטאו".

לאן ממשיכים ? מ Ngong Ping ומנזר Po Lin Monastery אפשר להמשיך כמעט לכל מקום על האי לנטאו, החל מ Tai-O, Mui Wo, חוף Cheung Sha Beach ואפילו מסלולי הליכה מקסימים בהרים שמסביב, ואפשר כמובן לרדת בחזרה לעיר המודרנית Tung Chung ולחתום את היום במרכז הקניות Citygate Outlets.

למידע נוסף :


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה