יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

105) מעבורת Star Ferry : לראות את קו הרקיע העירוני של הונג קונג מהזוויות הכי יפות

מעבורת "סטאר" ההיסטורית (Star Ferry) הפכה, זה מכבר, לאחד מסמליה המובהקים של הונג קונג.
כבר למעלה מ 120 שנים מפלחות המעבורות הירוקות-לבנות, המזכירות מעט ספינות נהר כרסתניות, את מימיו של "נמל ויקטוריה" והמסלול הקצר שלהן, מ Tsim-sha-Tsui אשר ב Kowloon ל Central שעל האי, נחשב לקלישאה תיירותית אשר פשוט אסור לעזוב את הונג קונג מבלי לעשות אותה... המראה של קו הרקיע העירוני של הונג קונג מספק זוויות צילום בשביל אלבום תמונות שלם...

אפשר לשוט ככה סתם, כנוסעים מן המניין, ואפשר לרכוש את אחד מכרטיסי ה"פס יומי" (Hop on – Hop off) שהם מציעים, המקנים לכם את האפשרות לעלות ולרדת כאוות נפשכם ברציפים השונים לאורך Victoria Harbour. הטיול הטוב ביותר שהם מציעים נקרא Symphony of Lights Tour וכפי שמרמז שמו, הוא מאפשר לנוסעים לצפות במופע האורקולי מסיפון המעבורת.

המעבורת מ"צים-שא-צוי" ל"סנטרל" עובדת כל יום מ 6:30 בבוקר עד 11:30 בערב, בתדירות של פעם בעשר דקות, או אפילו פחות (בשעות הלחץ) וכרטיס בכיוון אחד לסיפון העליון (upper deck) עולה בסך הכול HK$ 3 בשעת הכתיבה (אפשר לשלם ב Octopus)

המעבורת הראשונה מ"צים-שא-צוי" ל Wan Chai (מרכז הכנסים והתערוכות של הונג קונג) יוצאת ב 7:20 בבוקר והקו עובד עד מעט לפני השעה 11 בערב, בתדירות של פעם בעשר דקות – רבע שעה.
אפשר גם להתקשר אליהם ל 2118-6201 (24 שעות) או ל 2118-6202 (שעות משרד).



כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה