יום שני, 25 באוקטובר 2010

61) שוק הפרחים וגן הציפורים ב Mongkok

מה ? שני השווקים הקטנים הללו שוכנים בחלק הצפוני של Mong Kok, מעברו השני של Prince Edward Road West ובניגוד ל Ladies' Market ושאר רחובות השוק, כאן באים בעיקר כדי לראות ולא כדי לקנות...

שוק הפרחים נמתח לאורכו של Flower Market Road וכפי שכבר הבנתם בוודאי, רוב החנויות כאן מתמחות בפרחים וצמחים, עם המון סידורי פרחים אקסטרווגנטיים שכיף לראות... בקצה "רחוב הפרחים", מצד שמאל, נמצאת הכניסה ל"גן הציפורים" (Yuen Po Street Bird Garden) בו שוכנות עשרות חנויות קטנטנות המתמחות בציפורי שיר ובכלובים קטנטנים ומעוצבים... הגינה מהווה גם מקום מפגש פופולארי לפנסיונרים הבאים לכאן עם ציפוריהם הכלואות, ממש כשם שפנסיונרים במדינות מרווחות יותר נפגשים בגינה עם בעלי כלבים אחרים...פתוח כל יום, משבע בבוקר עד שמונה בערב.

איך מגיעים ? משוק Ladies' Market : הולכים לקצהו הצפוני של השוק, פונים ימינה ל Argyle והולכים מעט, עד מעבר החציה, שם פונים שמאלה, חוצים את Argyle ונכנסים לרחוב Sai Yee, אתו הולכים ישר עד הצומת של Prince Edward Road West. חוצים את הצומת (מתחת לכביש עילי) וממשיכים עוד כמה מטרים על Sai Yee, עד הפנייה ימינה ל Flower Market Road. בקצה "רחוב הפרחים", כאמור, פונים שמאלה ונכנסים דרך שביל קטן להולכי רגל אל "גינת הציפורים".

אפשר גם ללכת דרך רחוב השוק Fa Yuen Street Market : אחרי שחוצים את Argyle לא ממשיכים ישר ל Sai Yee, אלא פונים שמאלה ואז ימינה, ל Fa Yuen. בקצה הרחוב, פונים ימינה ל Prince Edward Road West ואז שמאלה, ל Sai Yee.

מתחנת הרכבת התחתית MTR-Prince Edward : מיציאה A לוקחים ימינה חזק (U-turn) ונכנסים לרחוב Playing Field. הולכים לאורכו עד הסוף, פונים ימינה ל Sai Yee Street וכעבור כמה צעדים שמאלה, ל Flower Market Road וחנויות הפרחים שלאורכו.

לאן ממשיכים מכאן : שוק Ladies' Market והשווקים האחרים ב Mong Kok, מרכז הקניות Langham Place, או ממשיכים עם ה MTR למקומות כמו: מקדש Wong Tai Sin Temple, מנזר Chi Lin Nunnery וגני Nan Lian Garden, הפארק והשרידים העתיקים Kowloon Walled City Park, מסעדות הדגים וכפר הדייגים ב Lei Yue Mun, רחובות השוק של Sham Shui Po או סימולטור הטיסה של "Flight Experience".


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה