יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

21) Lan Kwai Fong (או בקיצור LKF)

סוג האטרקציה ? בילויים, מסעדות וחיי לילה.

מה ? מקבץ הרחובות הקטן והצפוף של Lan Kwai Fong מהווה את אחד ממוקדי הבילוי התוססים ביותר בהונג קונג. מספר רב של בארים, ומסעדות איכותיות מושכים לכאן קהל מגוון וקוסמופוליטי הכולל תיירים, זרים שעובדים וחיים בהונג קונג וגם לא מעט מקומיים (בעיקר עובדי צווארון לבן מתעשיית ההיי-טק והבנקאות). בסופי שבוע כל המקומות די מפוצצים והסצנה עוברת לרחוב (לא כולל את המסעדות כמובן...)

איך מגיעים ? מיציאה D-2 של MTR-Central, דרך Theatre Lane ל Queen's Road Central. חוצים אותו ומתחילים לעלות עם D'aguillar.
עם החשמלית : הבאים מ Causeway Bay ו Wanchay ו Admiralty : יורדים בתחנה על הפינה של Pedder Street ונכנסים אליו, ליד Citibank. בקצה הרחוב הקצר חוצים את Queen's Road Central ומתחילים לעלות עם Wyndham. פונים ימינה ל Wellington ושמאלה ל D'aguilar
עם המעבורת Star Ferry מ Tsim sha Tsui : הולכים ישר כל הזמן לאורך הגשר להולכי רגל, עד Pedder Street וממשיכים, כמו בהוראות ההגעה של החשמלית.

לאן ממשיכים מכאן ? קומפלקס מפקדת המשטרה הישן, המדרגות הנעות המפורסמות, רחוב Hollywood Road ומקדש Man Mo Temple וסמטת Cat Street, שוק הרחוב ב Graham Street ו Gage Street, רובע המסעדות והבילויים SoHo, הגנים הבוטניים והזואולוגים של הונג קונג (דרך D'aguilar ל Glenealy, ל Albany), מרכז הקניות The Landmark, בניין IFC


למידע נוסף : רשימת מסעדות ובארים מומלצים ב LKF
דף הבית של רובע LKF


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה