יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

37) Deep Water Bay ו Repulse Bay

סוג האטרקציה : חופים, נוף

מה? שני החופים המקסימים הללו שוכנים, זה לצד זה, על אם הדרך מאברדין לסטנלי. Deep Water Bay הוא השקט יותר מבין השניים ומציע שלווה יחסית ונוף מקסים, בעוד ש Repulse Bay הסמוך שוכן לצדו של אחד מהפרברים היותר יקרים של הונג קונג ומציע למבקרים בו כמה מסעדות ובתי קפה טובים ואווירה של אתר נופש, כמו גם מקדש סיני ססגוני המוקדש לאלת הרחמים Kwun Yam ובו גשר קטן עם "סגולה להארכת חיים"...
בכל מקרה, רצוי לא להגיע לחופים בסופי שבוע וימי חופש, שאז השקט והשלווה נרמסים תחת רגלי ההמון...

איך מגיעים ? האוטובוסים 6 ו 6-A ו 6-X ו 260 מגיעים לכאן מ Central. אוטובוס מס' 6 הוא איטי ביחס לשלושת האחרים, אך הוא נוסע בדרך יפהפייה המצדיקה את "בזבוז הזמן".


כל ארבעת האוטובוסים יוצאים מתחנת Exchange Square Bus Terminus (צמוד ל MTR-Central ובמרחק הליכה קצרצר מהמזח של מעבורת Star Ferry) ויש להם תחנות בנקודות הבאות : מחוץ ל City Hall, על Connaught Road Central , מחוץ לתחנת MTR-Admiralty (ליד הגינה הקטנה : עוזבים את תחנת הרכבת התחתית דרך יציאה C-1 ופונים ימינה) ועל Gloucester Road מס' 7 (ליד המגדל של מחלקת ההגירה – Immigration Tower ב Wan Chai- רק קו 260).

לקווים 6 ו 6-A ו 6-X יש גם מספר תחנות לאורך Queen's Road East ב Wanchai, אך בניגוד לקו 260, הם אינם עוצרים ליד מגדל Immigration Tower.

אוטובוס מס' 973 נוסע מ Tsim-sha-Tsui עד סטנלי (הנסיעה נמשכת המון זמן – כנראה שעדיף לקחת תחתית ל MTR-Admiralty ולהמשיך משם עם אחד האוטובוסים שפורטו למעלה). יש לו תחנות על Chatham Road South (מחוץ למוזיאון המדע ומוזיאון ההיסטוריה), על Chatham Road South, לפני הפינה של Mody Road ועל Canton Road מס' 30 (מול Harbour City – מחוץ ל Silvercord.)

לאן רצוי להמשיך מכאן ? בדרך כלל משלבים את הביקור ב Deep Water Bay ו Repulse Bay עם Stanley או Ocean Park, או אפילו עם בילוי במסעדות הצפות של אברדין.

למידע נוסף :
מידע על החופים (כולל שעות שיש מציל וכיו"ב): http://www.lcsd.gov.hk/beach/en/beach-address-south.php


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה