יום שני, 25 באוקטובר 2010

84) שמורת הטבע Plover Cove Country Park, כולל כפר הדייגים Tai Mei Tuk ומפל Bride's Pool

מה ? זוהי אחת משמורות הטבע הגדולות והיפות בהונג קונג. היא משתרעת על פני שטח של כמעט 50 קמ"ר וכוללת חופים מפורצים וסלעיים, תופעות גיאולוגיות מעניינות (השמורה מהווה חלק מפרויקט "הפארק הגיאולוגי של הונג קונג"), יערות, פלגי מים ומפלים וגם לא מעט חיות וציפורים...

מאגר המים הענק אשר על שמו קרוי הפארק, ידוע בעיקר בזכות הסכר האדיר שבפתחו, המתנשא לגובה של בניין בן 10 קומות ונמתח על פני 2 ק"מ. הסכר שוכן ליד הכפר הקטן והציורי Tai Mei Tuk שבפתחה של שמורת הטבע. כאן תוכלו לנוח מול נוף המפרץ המשגע, או לשכור סירה, לפני שאתם ממשיכים לכיוון שני המפלים Bride's Pool ו Mirror Pool המהווים את אחת מגולות הכותרת של השמורה (ניתן גם לשכור אופניים בכפר ולגלות איתם את השמורה).

איך מגיעים ? אוטובוס מס' 75-k של KMB מגיע לכאן מתחנת הרכבת של Tai Po Market וכנ"ל גם מיניבוס ירוק מס' 20-c (האוטובוס יוצא מ Uptown Plaza הסמוך לתחנת הרכבת והמיניבוס יוצא ממסוף המיניבוסים שנמצא מחוץ לתחנה).

לאן ממשיכים ? בדרך כלל, הביקור בשמורת הטבע והכפר Tai mei Took הסמוך כבר יגזול ממכם חלק ניכר מהיום... אם הגעתם מוקדם וסיימתם מוקדם את הטיול, תוכלו להמשיך למוזיאון הרכבת Hong Kong Railway Museum והשוק הישן של Tai Po, או למקדש Fung Ying Seen Koon והכפר מוקף החומה Fanling Wai הסמוך אליו.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה