יום שני, 25 באוקטובר 2010

57) הרחובות הסיניים האותנטיים של Yau ma Tei

מה ? הרחובות של Yau ma Tei גדושים בהרבה אווירה ובבתי עסק סיניים "ייחודיים" המוכרים מיני מוצרים אקזוטיים, החל מתרופות צמחיות מסורתיות ועד לבשר נחשים מיובש או כבוש... אם אתם מסתובבים באזור, בדרככם לשוק אבן הירקן (Jade Market) או מקדש Tin Hau Temple ושוק הלילה של Temple Street, שווה לפנות עוד איזה שעה לטובת הרחובות הצדדיים באזור.

איך מגיעים : אפשר להתחיל את הסיבוב מ Shanghai Street שהוא הרחוב "הראשי" באזור...
מתחנת MTR-Jordan לוקחים את יציאה A ופונים ימינה ל Jordan Road. לאחר כמה דקות, פונים ימינה ל Shanghai (הרחוב הרביעי מימין) ומתחילים לשוטט לאורכו... מציצים ב Nanking Street וממשיכים לצומת של Ning Po Street, שם פונים שמאלה ל Ning Po ואז ימינה לשוק הרחוב התוסס של Reclamation Street, איתו מגיעים עד Kansu Street. כאן אפשר לבקר בשוק אבן הירקן ומקדש Tin Hau Temple וללגום כוס תה ב Mido Café הנוסטלגי, לפני שממשיכים לחלקו הצפוני של shanghai Street. שם, ב Shanghai Street מס' 378 (על הפינה של Pitt) נמצאת מסעדת Tak Yu Restaurant (בסינית得如酒樓) שנפתחה לראשונה לפני כ 100 שנה ועדיין מגישה אוכל קנטונזי עממי ונהדר, במחיר סביר ביותר...

לאן ממשיכים ? מקדש Tin Hau Temple ושוק הלילה של Temple Street, שוק אבן הירקן – Jade Market, שוק הגברות (Ladies' Market) ועוד שווקים ב Mong kok.



כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה