יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

17) Hollywood Road ו Man Mo Temple ו Cat Street

מה ? Hollywood Road היה הרחוב הראשון שנסלל בהונג קונג, לפני כמעט 170 שנה. לאורכו נמצאות הגלריות וחנויות המזכרות הטובות בהונג קונג... החל מחנויות קטנטנות, סטייל "אלטע זאכן" המוכרות מזכרות קיטשיות ושמונצעס ועד לגלריות רציניות המוכרות חפצי אמנות סיניים יקרי ערך... אפילו אם אתם לא קונים כלום, כדאי להסתובב ולהסתכל.

מקדש Man Mo Temple רווי האווירה וניחוחות הקטורת הוא אחד המקדשים הישנים באזור וסמטת Upper Lascar Row, הידועה יותר בשם Cat Street, מציעה שפע של חנויות מזכרות ודוכני רחוב ססגוניים.

איך מגיעים ? אפשר להתחיל מחלקו המזרחי של הרחוב (המספרים הנמוכים), בו נמצאים אזור המסעדות והבילויים SoHo וקומפלקס מפקדת המשטרה הישנה (לכאן מגיעים עם המדרגות הנעות הידועות), אך ישנה אפשרות מומלצת יותר והיא להגיע לכאן עם רחוב מדרגות האבן Ladder Street, העולה ישירות לסמטת Cat Street ומקדש Man Mo : אם באים עם החשמלית, יורדים בתחנה ליד הפינה של Hillier Street ואם באים עם הרכבת התחתית, לוקחים את יציאה A-1 של MTR-Sheung Wan, פונים שמאלה ומיד שוב שמאלה ונכנסים ל Hillier Street (ליד הסניף של Bank of China). הולכים עם Hillier עד הסוף (חוצים את Bonham ו Jervois), פונים ימינה ל Queen's Road Central (אחרי שחוצים אותו) וכעבור כמה צעדים שמאלה, למדרגות האבן של Ladder Street.

לאן ממשיכים מכאן ? הרחובות הסיניים המסורתיים של Sheung Wan, שוק Western Market, נקודת Possession Point (הכוונה היא לנקודה בתוך Hollywood Road Park שבה נחתו הכוחות הבריטיים לראשונה על אדמת הונג קונג), קומפלקס תחנת המשטרה הישנה, רחוב מדרגות האבן Pottinger Street, המדרגות הנעות הארוכות, SoHo

למידע נוסף : http://on-walkabout.com/2010/08/27/on-walkabout-on-hong-kongs-hollywood-road/


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה