יום שני, 25 באוקטובר 2010

62) מקדש Wong Tai Sin Temple

מה ? מקדש Wong Tai Sin Temple משתרע על פני קומפאונד גדול למדי למרגלות הר "סלע האריה" (Lion Rock), בצפונה של קאולון. זהו אחד מהמקדשים הידועים והאהובים ביותר בהונג קונג ובמתחם שלו נמצאים כמה מקדשים, מזבחות, פגודות וביתני "פביליון" סיניים, כמו גם גינות סיניות מסורתיות עם גשרונים ומסלעות.

המקדש, אשר התחיל להיבנות כאן בשנות העשרים, זכה לפופולאריות העצומה שלו בזמן מלחמת העולם ה II, לאחר ששרד את ההפצצות היפאניות המסיביות ללא כל נזק כמעט... ויש לו מוניטין של מקום שבו תפילתם של "המאמינים האמיתיים" נשמעת ומשאלותיהם מתגשמות.

במקום פועלים כמה וכמה מגידי עתידות.

איך להגיע ? הכי פשוט : תחנת MTR-Wong Tai Sin נמצאת ממש ליד הכניסה למתחם המקדש. התחנה נמצאת לאורכו של קו Kwun Tong Line, מה שאומר שאם אתם באים מ Central והאי, או מ"צים-שא-צוי" או Mong Kok אשר בקאולון, תצטרכו להחליף רכבת תחתית בתחנת MTR-Mong Kok, או ב MTR-Prince Edward (אין צורך לצאת מהתחנה).

לאן ממשיכים ? מנזר Chi Lin Nunnery וגני Nan Lian Garden, הפארק והשרידים העתיקים Kowloon Walled City Park, מסעדות הדגים וכפר הדייגים ב Lei Yue Mun, סימולטור הטיסה של "Flight Experience", או Ladies' Market והשווקים של Mong Kok.

מידע נוסף:
סיור וירטואלי במקדש (עם מפה אינטראקטיבית) מתוך האתר הרשמי, בו תוכלו גם לראות מהן שעות הפתיחה, מועדי הטקסים וכן הלאה...


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה