יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

36) פארק השעשועים Ocean Park

מה ? זהו אחד מפארקי השעשועים הטובים באסיה והוא מתמחה, כפי ששמו מרמז, בכל מה שקשור לאוקיינוס ושוכניו... החל ממופעים של כלבי ים, דרך סדנאות חינוכיות מעולות להכרת הדולפינים ועד אוסף מדהים של מדוזות מכל הסוגים והמינים. חוץ מזה יש כאן לא מעט מתקנים ממריצי אדרנלין, כולל שתי רכבות הרים מעולות ומסלול רכבל החולף על פני נופים מרהיבי עין.


חשוב לדעת שהפארק בנוי על גבעה תלולה (מה שאומר שנוף מדהים נשקף מכל פינה שלו) והתנועה בו היא בדרגנועים ארוכים ושבילים מפותלים... אם יש לכם ילדים קטנים בעגלה – זה לא תענוג גדול !


איך מגיעים ? הכי נוח להגיע עם Citybus מס' 629. זהו "קו אקספרס" היוצא מ Admiralty ונוסע ישר ל Ocean Park : התחנה שלו נמצאת על רחוב Drake Street הקטן, אליו מגיעים מיציאה B של תחנת MTR-Admiralty. אם הגעתם עם החשמלית, יורדים ב Admiralty, נכנסים ל Tamar Street (מימין לבנייני התאומים של Lippo Centre) ושמאלה, ל Drake Street.


יש גם הרבה קווים אחרים המגיעים ל Ocean Park אך הם עוצרים בהרבה מקומות לאורך הדרך והתחנה שלהם לא נמצאת ממש ליד הכניסה לפארק... סתם בזבוז זמן...


כנ"ל אם אתם באים מ Tsim-sha-Tsui או Mongkok או כל מקום אחר ב Kowloon... עדיף לקחת את התחתית ל Admiralty ואת האוטובוס אקספרס 629 משם ולא לעלות על אוטובוס מס' 973 שייקח לכם שעה, או יותר


למידע נוסף :
האתר הרישמי
איך להגיע
מידע על מחירי הכרטיסים ו"מבצעים"



כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה