יום שני, 25 באוקטובר 2010

69) המקדשים Yuen Yuen Institute ו The Western Monastery

מה ? שני המקדשים המרשימים שוכנים זה ליד זה, למרגלותיו של Tai Mo Shan, הגבוה בהרי הונג קונג ובמרחק קצר מהעיר Tsuen Wan. הידוע מבין השניים, Yuen Yuen Institute, הוא המקדש היחיד בהונג קונג המשמש את שלושת הדתות הסיניות : בודהיזם, טאואיזם וקונפוציואיזם. הוא משתרע על פני מתחם גדול, הכולל שפע של מבנים סיניים מרהיבים... שערים מסוגננים, ביתני "פביליון" והמון פסלים. גולת הכותרת של המקום היא הפגודה הגדולה, הבנויה (פחות או יותר) לפי הדגם של פגודת "טְייֵנְטָאן" (מקדש השמיים) בבייג'ינג.

כמה צעדים במורד רחוב Lo Wai Road שוכן מנזר The Western Monastery, פחות מתוייר משכנו המפורסם אך בהחלט לא פחות יפה... כאן תוכלו לתפוס קצת שקט ושלווה ולהכיר מעט את חיי הנזירים...

שני המקדשים/מנזרים פתוחים כל יום, מ 8:30 בבוקר עד 5 אחה"צ והכניסה חופשית.

איך מגיעים : מיניבוס גג-ירוק (GMB) מס' 81 מגיע לכאן מרחוב Shiu Wo Street הסמוך לתחנת MTR-Tsuen Wan (ראו הוראות הגעה למקדש Chuk Lam Sim Yuen)

ניתן להגיע לכאן גם עם מונית מתחנת MTR-Tsuen Wan. מדובר על נסיעה קצרה שלא תעלה לכם יותר מידי כסף ותותיר בידכם יותר זמן לאטרקציות אחרות...

לאן ממשיכים מכאן : מומלץ מאוד לבקר ב"מנזר יער הבמבוק" (Chuk Lam Sim Yuen), השוכן בקרבת מקום. אפשר גם לקפוץ לביקור במוזיאון הקטן Sam Tung Uk Museum הנמצא קרוב ליציאה B-3 של תחנת MTR-Tsuen Wan ונבנה על שחזור של כפר מוקף חומה בן 200 שנה, בו תוכלו לראות איך התנהלו החיים בכפר מוקף חומה (הכניסה חינם) ואפשר להמשיך הלאה, לחלק המערבי של הטריטוריות החדשות, אל מקומות כמו הכפרים מוקפי החומה באזור Kam Tin, או המסלול ההיסטורי Ping Shan Heritage Trail, מרכז המבקרים ושמורת הביצות Hong Kong Wetland Park, מנזר Miu Fat Monastery ומקדש Ching Chung Koon.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה