יום שני, 25 באוקטובר 2010

55) שוק אבן הירקן – Jade Market

מה ? השוק מרכז כמה עשרות (אם לא מאות) דוכנים זעירים המתמחים בחפצי אמנות ועבודות יד מ"אבן ירקן" (Jade). אפשר לראות כאן שכיות חמדה מרהיבות, אך כדאי לא לרכוש דברים יקרים אם אינכם מבינים בתחום או אינכם מלווים עם מישהו שמבין... בכל מקרה, ישנם דוכנים המתמחים במוצרים זולים הרבה יותר ובהם תוכלו לקנות מזכרות יפות במחירים השווים לכל נפש.

איך להגיע : מיציאה C של תחנת MTR-Yau ma Tei פונים ימינה ל Nathan Road והולכים לאורכו כמה דקות, פונים ימינה לרחוב Kansu Street והולכים איתו כמה דקות, עד שרואים את השוק מצד ימין (מבנים אדומים נמוכים עם גג פח כחול – מתחת לגשר).

הבאים מתחנת MTR-Jordan לוקחים את יציאה A ואיך שיוצאים ממנה פונים ימינה ל Jordan Road והולכים לאורכו כמה דקות. פונים ימינה ל Shanghai (הרחוב הרביעי מימין) והולכים לאורכו ואז פונים שמאלה ל Kansu Street (היכן שגשר כביש עילי חוצה מעל הרחוב) וכעבור דקה רואים את השוק מצד ימין.

לאן ממשיכים ? מקדש Tin Hau Temple, שוק הלילה של Temple Street (רק אם כבר שעת אחה"צ מאוחרת), בית הקפה ההיסטורי Mido Café, הרחובות הסיניים האותנטיים של Yau ma Tei, שוק הגברות (Ladies' Market) ועוד שווקים ב Mong kok, או ממשיכים ל Tsim sha Tsui.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה