יום שני, 25 באוקטובר 2010

85) מקדש Fung Ying Seen Koon וכפר מוקף חומה Fanling Wai

מה ? המקדש הטאואיסטי היפהפה משתרע על פני מתחם גדול למדי בראש גבעה הצופה לעיר Fanling ותחנת הרכבת. ארכיטקטורה טאואיסטית עשירה, שפע של קישוטים אמנותיים ועבודות יד וגנים מקסימים מושכים לפה הרבה מבקרים ויש גם מסעדה צמחונית המופעלת על ידי הנזירים ומגישה אוכל טוב במחירים סבירים.

לא רחוק מכאן, בעיבורה של העיר, נמצא כפר מוקף חומה בשם Fanling Wai (ממנו צמחה העיר). הכפר היווה את מרכזם של בני חמולת Pang , אשר היגרו לאזור בזמן שושלת סונג וחלק מהחומות והבתים ההיסטוריים עוד שמורים במצב סביר... אם אתם לא מתכוונים לבקר בכפרים-מוקפי-חומה ידועים יותר, שווה לקפוץ לכאן...

איך מגיעים : יציאה B של תחנת הרכבת KCR-Fanling לוקחת אתכם ישר למקדש הטאואיסטי
לכפר : צריך לצאת מיציאה C של תחנת הרכבת ולהמשיך ישר (החניון של המיניבוסים משמאלכם), כעבור כמה צעדים פונים בכיכר שמאלה ופונים ימינה ברחוב השני (San Wan Road), איתו מגיעים ל"כפר" ולפארק North District Central Park הסמוך אליו.

לאן ממשיכים מכאן ? המסלול ההיסטורי Lung Yeuk Tau Heritage Trail, מוזיאון הרכבת Hong Kong Railway Museum והשוק הישן של Tai Po, מוזיאון האמנות של האוניברסיטה הסינית, "עצי המשאלות" – Lam Tsuen Wishing Trees, או אפילו חוות כדורי (Kadoorie Farm).


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה