יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

19) רובע SoHo

סוג האטרקציה : מסעדות ובילויים.

מה ? בניגוד ל SoHo של לונדון, נגזר שמו של רובע חיי הלילה הטרנדי של הונג קונג מעצם מיקומו : South of Hollywood Road. בניגוד ל LKF או Lockhart Road ב Wan Chai, הבילוי כאן הוא יותר סולידי... סמטאות ישנות שלאורכן פזורות גלריות ומסעדות ביסטרו קטנות ואיכותיות, כמו גם בארים שקטים ובתי קפה. חלק גדול מהמקומות מציעים מקומות ישיבה בחוץ, כיאות לרובע מסוג זה ולכן יש כאן לא מעט פעילות גם בשעות הצהריים ואחר הצהריים... לא רק בערב.

איך מגיעים ? מרבית המסעדות ובתי הקפה פזורים לאורך Cochrane ו Elgin ו Staunton. הכי פשוט להגיע עם המדרגות הנעות הארוכות, או בהליכה לאורך Hollywood Road.
מי שמגיע לכאן מרובע הבילויים התוסס Lan Kwai Fong צריך פשוט לפנות מ D'aguillar שמאלה לרחוב Wellington וללכת לאורכו עד הפנייה שמאלה ל Cochrane והמדרגות הנעות, איתן עולים ל SoHo.

לאן ממשיכים מכאן ? רחוב Hollywood Road ומקדש Man Mo Temple וסמטת Cat Street, קומפלקס מפקדת המשטרה הישנה, שוק הרחוב ב Graham Street ו Gage Street, רובע הבילויים Lan Kwai Fong

למידע נוסף : מפת חיפוש אינטראקטיבית של SoHo הכוללת את כל מקומות הבילוי ברובע : http://www.ilovesoho.hk/interactive-map/all-venues


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה