יום שני, 25 באוקטובר 2010

68) מקדש Chuk Lam Sim Yuen

מה ? מתחם המקדשים המרשים נבנה כבר בסוף שנות העשרים על מדרונותיה של גבעה רמה, מכוסה בשיחי במבוק, אשר העניקו למקום את שמו ("מנזר יער הבמבוק", או Bamboo Forest Monastery באנגלית).

היכלות התפילה בנויים בסגנון מסורתי ומקושטים כמיטב המסורת עם חפצי אמנות ועבודות יד סיניות ויש כאן גם את פסלי הבודהא המוזהבים הכי גדולים בהונג קונג, לצידם של שלל פסלים אחרים

פתוח כל יום, מתשע בבוקר ועד חמש אחה"צ והכניסה חופשית

איך מגיעים ? מיניבוס גג ירוק (GMB) מס' 85 נוסע לכאן מרחוב Shiu Wo Street : מתחנת MTR-Tsuen Wan (התחנה האחרונה על קו Tsuen Wan Line המסומן באדום) : מיציאה B-1, חוצים עם גשר הולכי-רגל מעל הכביש ובקצהו יורדים לצד שמאל ואחרי כמה צעדים פונים ימינה לרחוב Chung On Street ושוב ימינה, לרחוב Shiu Wo Street עליו נמצאת התחנה (עמוד ירוק קטן, עליו כתוב בירוק מס' הקו 85 – ליד כניסה לחניון) – סה"כ פחות מחמש דקות הליכה מהתחנה.

אפשר גם ללכת ברגל מתחנת MTR-Tsuen Wan, אך זה קצת בזבוז זמן ואפשר לקחת מונית (נסיעה קצרה שלא תעלה לכם הרבה ותפנה לכם יותר זמן לשאר האטרקציות)

לאן ממשיכים ? בתור התחלה, רצוי מאוד להמשיך מכאן לשני המקדשים "השכנים" Yuen Yuen Institute ו The Western Monastery, הנמצאים ממש לא רחוק מכאן. אפשר גם לקפוץ לביקור במוזיאון הקטן Sam Tung Uk Museum הנמצא קרוב ליציאה B-3 של תחנת MTR-Tsuen Wan ונבנה על שחזור של כפר מוקף חומה בן 200 שנה, בו תוכלו לראות איך התנהלו החיים בכפר מוקף חומה (הכניסה חינם) ואפשר להמשיך הלאה, לחלק המערבי של הטריטוריות החדשות, אל מקומות כמו הכפרים מוקפי החומה באזור Kam Tin, או המסלול ההיסטורי Ping Shan Heritage Trail, מרכז המבקרים ושמורת הביצות Hong Kong Wetland Park, מנזר Miu Fat Monastery ומקדש Ching Chung Koon.


 כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה