יום שני, 25 באוקטובר 2010

71) המסלול ההיסטורי Ping Shan Heritage Trail

מה ? למי שההיסטוריה והתרבות של הונג קונג מעניינים אותו ואפילו קצת, זהו אחד מהמקומות שפשוט אסור להחמיץ... מדובר על מסלול הליכה קל למדי, באורך של קילומטר אחד, פחות או יותר, העובר דרך מקבץ אתרים היסטוריים, כולל בניינים, מקדשים, פגודה והיכלי הנצחה, שניבנו ע"י בני שבט Tang Clan אשר ישבו באזור זה כבר לפני מאות שנים.

 
איך מגיעים ? רצוי להתחיל את המסלול מתחנת הרכבת הקלה Light Rail - Ping Shan Station : מכאן הולכים כמה צעדים בשביל שלאורך הפסים (המסילה משמאלכם) ופונים בצומת ימינה ל Ping Ha Road. הליכה של שתיים -שלוש דקות במעלה הרחוב תוביל אתכם אל "מרכז המבקרים של השביל והגלריה של בני שבט טאנג" ( Ping Shan Tang Clan Gallery cum Heritage Trail Visitors Centre) השוכן במבנה הקולוניאלי המקסים אשר שיכן בין כתליו את תחנת המשטרה, לפני למעלה ממאה שנה. כיום משמש המקום כמעין מוזיאון המנציח את שבט טאנג (Tang Clan) – אחת מחמשת "החמולות" הגדולות שישבו באזור בימים עברו, ומעניק הסברים על "המסלול ההיסטורי" והאתרים הפזורים לאורכו.

 
את המסלול מסיימים ליד הפגודה Tsui Sing Lau Pagoda, שנבנתה לפני יותר מ 600 שנים ונמצאת ממש ליד יציאה E-3 של תחנת הרכבת KCR - Tin Shui Wai station.

 
אפשר, כמובן, גם לעשות את המסלול "הפוך" : להתחיל מתחנת הרכבת KCR-Tin Shui Wai Station ולסיים בתחנת הרכבת הקלה - Light Rail Ping Shan Station (זוהי אופציה טובה למי שמגיע משמורת הביצות ומרכז המבקרים Hong Kong Wetland Park).

 
לתחנת הרכבת הקלה - Light Rail Ping Shan Station מגיעים דרך תחנת הרכבת KCR – Yuen Long. בסמיכות אליה נמצא "מסוף הרכבת הקלה" (Light Rail Terminus) וממנו אפשר לעלות על אחד מקווי הרכבת הקלה הבאים: 610 או 614 או 615 או 761-P) ולרדת בתחנת Ping Shan.

 
מידע נוסף :
 
לאן ממשיכים מכאן ? שמורת הביצות ומרכז המבקרים Hong Kong Wetland Park, מנזר Miu Fat Monastery, או מקדש Ching Chung Koon.

 

 
כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה