יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

95) Mui Wo : עיירת חוף שלווה עם כמה אתרים וחופים לא רעים

מה ? Mui Wo מהווה את שער הכניסה לאי Lantau עבור מי שמגיע לכאן עם המעבורת. חוץ מנמל המעבורת, מציעה העיירה המנומנמת מפרץ מקסים עם חוף רחצה חולי, כמה מסעדות עממיות ולא רעות וכמה מסלולי הליכה / רכיבה על אופניים באזור.

חנות האופניים Friendly Bike Shop נמצאת על Mui Wo Ferry Pier Road, מרחק הליכה קצרצר מחניון האוטובוסים ונמל המעבורת. הם פתוחים ששה ימים בשבוע (סוגרים, בדרך כלל, בימי ב' או ג') ומשכירים אופניים לא רעות במחירים טובים. הם גם יסבירו לכם על מסלולי הרכיבה באזור ואיך להגיע למקומות כמו מפל Silvermine Waterfall, מערת Silvermine Cave בה נהגו לכרות כסף לפני למעלה ממאה שנים ומקדש Man-Mo Temple... תוכלו גם לרכב דרומה, לחופים המקסימים של Pui O (היכן שיש ביצות וג'מוסים) ו Cheung Sha Beach (חוף ארוך, חולי ומקסים עם מסעדה-בר דרום אפריקאית מאוד פופולארית, בשם Stoep).

איך מגיעים ? מעבורות מגיעות אל Mui Wo מ "Central" אשר במרכז העיר, מ Discovery Bay, האי Peng Chau, האי Cheung Chau ו Chi Ma Wan.

New World First Ferry Services (הידועה יותר כ NWFF) מפעילה את הקו מ"סנטרל" שעל האי הונג קונג. המעבורות יוצאות מרציף מס' 6 (הסמוך ל Star Ferry) שבעה ימים בשבוע, כמעט 24 שעות ביממה... אותה חברה מפעילה גם את השירות בין האיים הקטנים. למידע נוסף ולוחות זמנים, רצוי לבקר באתר האינטרנט שלהם, או להתקשר אליהם ל 2131 8181

אוטובוסים ל Mui Wo יוצאים מ Tung Chung (קו 3M), מ Ngong Ping ופסל הבודהא הענק (מס' 2), ומכפר הדייגים Tai O, הידוע בתור "ונציה של הונג קונג" (מס' 1). מנמל התעופה הבינלאומי מגיע לכאן קו A35.

לאן ממשיכים ? כפר הדייגים Tai-O, מנזר Po Lin ופסל הבודהא הענק (Ngong Ping), העיר המודרנית Tung Chung וקניון האאוטלט הידוע Citygate, או Discovery Bay היוקרתית ומתחם המסעדות והבילויים D-Deck.

למידע נוסף : מסלול ההליכה המקסים מ Discovery Bay ל Mui Wo : כתבה מפורטת, עם מפות ומלא תמונות יפות


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה