יום שני, 25 באוקטובר 2010

50) מוזיאון ההיסטוריה של הונג קונג - Hong Kong Museum of History

מה ? זהו אחד מהמוזיאונים העשירים והמעניינים ביותר בהונג קונג. המיצגים פרוסים על פני שמונה גלריות הלוקחות את המבקר דרך "הסיפור של הונג קונג" החל מתופעות גיאולוגיות בנות מיליוני שנים אשר עיצבו את פני השטח של האזור, דרך תקופת האדם הקדמון בהונג קונג, ראשית הציביליזציה, השושלות הסיניות הגדולות ודרך הונג קונג הבריטית עד ימינו אנו...

מאות מיצגים ססגוניים ומרהיבים, הכוללים דיורמות תלת ממדיות, מלבושים אתניים, תכשיטים מסורתיים וכמובן... כל מיני "מסכי נגיעה" , הופכים את הביקור כאן לחווייתי.

איך להגיע ? מהטרמינל של מעבורת Star Ferry וטיילת צים-שא-צוי : הולכים על הטיילת מזרחה (הים מימינכם), דרך "שדרת הכוכבים" ועוברים מאחורי מלון InterContinental Hong Kong. פונים שמאלה, חוצים את Salisbury Road עם גשר להולכי רגל ומהצד השני של הרחוב מגיעים לרחבה גדולה / גינה ציבורית על גג של תחנת אוטובוסים. ממשיכים ללכת ישר, דרך הרחבה , עד לצידה השני ובפינה יורדים עם המדרגות ל Chatham Road South איתו ממשיכים ללכת עד שרואים את הכניסה למוזיאון ההיסטוריה ומוזיאון המדע מימינכם.

מתחנת MTR-Tsim sha Tsui : לוקחים את יציאה B-2 ל Cameron Road והולכים לאורכו עד הסוף. פונים שמאלה ל Chatham Road South והולכים איזה דקה – שתיים, עד שרואים עלייה לגשר להולכי רגל, עליו חוצים את הכביש ונכנסים למוזיאון.

מהפארק Kowloon Park ו Hong Kong Heritage Discovery Centre : יורדים במדרגות לחנויות Park Lane שעל Nathan Road, חוצים את Nathan ונכנסים ל Granville Road, אתו הולכים עד הסוף, שם תראו, מצד ימין, עלייה לגשר להולכי רגל שעליו חוצים את Chatham Road South ונכנסים למוזיאונים.


לאן ממשיכים ? מוזיאון המדע (צמוד אליו), Knutsford Terrace (מדרחוב פצפון עם מלא מסעדות וברים טרנדיים – התשובה של "צים שא צוי" ל Lan Kwai Fong), רחוב Nathan Road, פארק קאולון (Kowloon Park), טיילת צים-שא-צוי, "שדרת הכוכבים", מוזיאון האמנות ומוזיאון החלל, מלון Peninsula, מרכז הקניות Heritage 1881, גלריית האמנות הסינית Chinese Arts & Crafts, מרכז הקניות Harbour City

למידע נוסף :
אתר המוזיאון


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה