יום שני, 25 באוקטובר 2010

59) שוק הגברות (Ladies' Market) ועוד כמה שווקים ב Mong kok

מה ? "שוק הגברות" (Ladies Market), הנמתח לאורכו של רחוב Tung Choi Street ב Mongkok, מהווה את אחד ממוקדי המשיכה העיקריים של אזור "מונגקוק" ותיירים רבים מגיעים לכאן רק בשבילו... כפי שמעיד שמו, מתמקדים רבים מדוכניו של השוק בעיקר במוצרי נשים, אך ניתן למצוא כאן גם לא מעט מוצרים לגברים וילדים: ביגוד, שעונים, פוסטרים, צעצועים ומה לא...

השוק פתוח כל יום מ 10:30 בבוקר ועד 10:30 בערב

איך מגיעים : לוקחים את יציאה D-3 של תחנת MTR-Mong Kok ואיך שיוצאים עושים "אחורה פנה" והולכים לצומת, שם פונים ימינה ל Argyle וברחוב הראשון שוב ימינה, לרחוב Tung Choi , הלא הוא "שוק הגברות" (2 דקות הליכה סך הכול...)

מי שמגיע מ Yau ma Tei ומעדיף הליכה רגלית : הולכים מזרחה על Public Square Street (המקדש מימינכם ו Mido Café משמאלכם...) פונים שמאלה ל Nathan Road והולכים לאורכו צפונה (וגם עוברים לצד השני כשאפשר) ואז פונים ימינה ל Dundas (פנייה שלישית ימינה אחרי שחוצים את Waterloo) והרחוב השני מצד שמאל זה השוק.

ברחובות הסמוכים ל Ladies' Market יש עוד כמה שוקי רחוב ומרכזי קניות שכדאי לדעת עליהם :

על רחוב Sai Yeung Choi Street South, המקביל ל Ladies Market, יש מגוון עצום של חנויות אלקטרוניקה (זהו הרחוב שעליו נמצאת יציאה D-3 של תחנת MTR-Mong Kok).

ב Yau Shing Commercial Centre, הנמצא על Sai Yeung Choi Street South מס' 51 (כמה צעדים מיציאה D-3, על המדרכה השנייה) יש הרבה חנויות של מוצרי אלקטרוניקה, גאדג'טים, מצלמות וכיו"ב...

על Sai Yeung Choi Street South מס' 146 נמצאת Good Hope Noodle : מזללה קטנה ועממית המגישה מטעמי "נודלז" נפלאים כבר עשרות שנים... ה"נודלז עם וון טון" שלהם הוא בין הטובים בהונג קונג.
ב Sincere House, הנמצא על הפינה של Argyle ו Tung Choi (מול הכניסה ל Ladies' Market, מעברו השני של Argyle), ישנן הרבה חנויות המתמחות בטלפונים סלולאריים וכל מה שקשור אליהם, ואילו Mong Kok Computer Centre נחשב לאחד המקומות הטובים בעיר לכל מה שקשור במחשבים... מלפטופים ועד תכנה, חמרה, ציוד היקפי ומה שאתם רוצים... (נמצא על Nelson Street מס' 8 – אם נכנסים ל Ladies' Market מ Argyle, פונים שמאלה ל Nelson וכעבור כמה צעדים רואים את המקום מצד ימין)

Fa Yuen Street, הוא רחוב קטן הנמתח במקביל ל Ladies Market וידוע יותר בשם Sportswear Street ("רחוב תלבושות הספורט" בתרגום חפשי). כפי שכבר הבנתם, מתמחות מרבית החנויות לאורכו של הרחוב במוצרי ספורט (כולל כמה וכמה חנויות לנעלי ספורט, המוכרות דגמים נדירים מסדרות ייצור קטנות).

בחלקו הצפוני של Tung Choi Street (שמאלה מ Argyle: אם באים מתחנת ה MTR או Nathan Road) נמצאות עשרות חנויות חיות המתמחות, בעיקר, בדגי נוי, אקווריומים וכל מה שקשור אליהם, ועל כן זכה חלק זה של הרחוב לשם Goldfish Market... (עבור רוב תושביה של הונג קונג, המתגוררים בדירות קטנטנות בבנייני ענק, דגי נוי או ציפורים הן חיות המחמד היחידות שאפשר להחזיק בבית...)

שוק Fa Yuen Street Market נמצא בהמשכו של "רחוב תלבושות הספורט" (Sportswear Street), צפונית ל Mongkok Road ויש בו שפע של דוכני רחוב המוכרים פריטי לבוש ואביזרי אופנה לא רעים במחירים טובים, לגברים, נשים וילדים... כמו Ladies Market, גם כאן פתוח מעשר וחצי בבוקר עד עשר וחצי בערב. השוק נמתח עד Prince Edward Road West בצפון.

לאן ממשיכים : קניון Langham Place, שוק הפרחים וגן הציפורים


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה