יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

15) הרחובות הסיניים המסורתיים של Sheung Wan

סוג האטרקציה ? קניות ו"אווירה מקומית"

מה ? ברחובות הישנים של רובע Sheung Wan, ממנו התחילה הונג קונג הבריטית להתפתח לפני כמאה ושבעים שנה, אפשר למצוא המון חנויות סיניות מסורתיות המוכרות מוצרים "אקזוטיים" למיניהם... גם אם אתם לא מתכוונים לסחוב הביתה סנפירי כריש מיובשים או קיני ציפורים למרק, שווה בהחלט לשוטט כאן שעה קלה ולספוג את האווירה, לפני שממשיכים ל Hollywood Road.

איך מגיעים ? כעקרון, מומלץ להתחיל את "השיטוט" מסמטת Man Wa Lane, בה יושבים בעלי מלאכה בדוכנים זעירים ומייצרים Chops ("צ'ופס" הן דיסקיות עשויות אבן, עצם, עץ או חומר טבעי אחר, מהן מייצרים, בעבודת יד, חותמות סיניות מסורתיות).

עם החשמלית : הבאים מ Causeway Bay ו Wanchay ו Admiralty : יורדים בתחנה על הפינה של Man Wa : הכניסה לסמטה היא מימין לסניף בנק CITIC Ka Wah Bank.  מיציאה A-1 של תחנת MTR-Sheung Wan פונים ימינה וכעבור כמה צעדים רואים את הכניסה לסמטה, מצד ימין.

מהסמטה, פונים ימינה ל Wing Lok Street, הידוע יותר בשמו העממי "רחוב הג'ינסנג וקיני הציפורים" (Ginseng and bird's nest Street – על שם הסחורות שבהן התמחו רוכלי הרחוב בימים עברו). בקצה הרחוב, פונים שמאלה ל Des Voeux Road West הידוע בשם "רחוב פירות הים המיובשים" (Dried Seafood Street), שוב שמאלה ל Ko Shing Street, המכונה "רחוב התרופות הטבעיות" (Herbal Medicine Street), ימינה ל Queen Street ושוב ימינה ל Queens Road West, וממנו שמאלה לרחוב הוליווד (Hollywood Road).

לאן ממשיכים באותו אזור ? שוק Western Market, נקודת Possession Point (הכוונה היא למקום בתוך Hollywood Road Park שבו נחתו הכוחות הבריטיים לראשונה על אדמת הונג קונג), רחובHollywood Road ומקדש Man Mo Temple וסמטת Cat Street. בית התה Lin Heung Tea House, רובע הבילויים והמסעדות SoHo.


למידע נוסף : http://www.metropolasia.com/Hong-Kong-attractions/Sheung-Wan-Market-Streets


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה