יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

44) מוזיאון האמנות של הונג קונג

סוג האטרקציה : מוזיאון

מה ? מוזיאון האמנות של הונג קונג (Hong Kong Museum of Art) מציג אוספים מדהימים של אמנות סינית, הן עתיקה והן מודרנית... שכיות החמדה המוצגות כאן כוללות שפע של פסלים ופסלונים מאבני חן, שנהב וזהב, לצדן של יצירות קליגרפיה מרשימות, ציורים, מיניאטורות וגם אמנות מודרנית, בעיקר מהונג קונג עצמה.

לא צריך להיות מבין גדול באמנות כדי ליהנות מהביקור במוזיאון... היצירות המרהיבות מרגשות את כל מי שנהנה לראות דברים יפים.

איך מגיעים ? המוזיאון נמצא ב Salisbury Road מס' 10 , ממש על הטיילת של "צים שא צוי" :
מי שמגיע עם המעבורת Star Ferry מ Central או Wan Chai פשוט יוצא ופונה ימינה (ליד מגדל השעון) וממשיך לאורך קו המים, עד המוזיאון (שתיים – שלוש דקות),
מי שמגיע עם הרכבת התחתית לוקח את יציאה E של תחנת MTR-Tsim sha Tsui ויורד לאורכו של Nathan Road עד הסוף. שם חוצים את Salisbury Road וניגשים למוזיאון (הכניסה היא מאחורי מוזיאון החלל) – כחמש דקות הליכה מתחנת ה MTR.
עוד אפשרות היא לרדת ב MTR-Tsim sha Tsui וללכת דרך המעבר התת קרקעי עד ליציאה J של תחנת East Tsim Shat Tsui, אשר לוקחת אתכם ממש קרוב למוזיאון והטיילת.

מי שמגיע ממוזיאון ההיסטוריה ומוזיאון המדע : יוצאים מהמוזיאונים ל Chatham Road South, פונים שמאלה ויורדים לאורכו לכיוון קו המים. על הפינה של Mody Road עולים עם המדרגות לרחבה/גינה ציבורית הנמצאת על הגג של תחנת האוטובוסים וחוצים אותה לכיוון הטיילת. בקצה הרחבה נמצא גשר להולכי רגל, איתו עוברים מעל Salisbury Road. כשמגיעים לצדו השני של הגשר, ניגשים עד הטיילת שלאורך קו המים, פונים ימינה והולכים מאחורי ה InterContinental Hong Kong ודרך "שדרת הכוכבים" אל מוזיאון האמנות, מוזיאון המדע והיכל התרבות של הונג קונג (Hong Kong Cultural Centre).

לאן ממשיכים ? מוזיאון החלל (ממש צמוד), טיילת צים-שא-צוי ו"שדרת הכוכבים", הלובי של מלון InterContinental Hong Kong, מלון Peninsula Hotel הקלאסי, מוזיאון ההיסטוריה ומוזיאון המדע, מרכז הקניות Heritage 1881 ומרכז הקניות Harbour City .

מידע נוסף : אתר המוזיאון


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה