יום שני, 25 באוקטובר 2010

76) מוזיאון המורשת של הונג קונג - Hong Kong Heritage Museum

מה ? זהו המוזיאון הגדול ביותר בהונג קונג וכנראה שגם הטוב והמעניין ביותר ולמרות שהביקור בו כרוך בנסיעה "מחוץ לעיר", הרי שמערכת התחבורה הציבורית הנהדרת של הונג קונג הופכת את ההגעה לכאן לעניין של מה בכך.

המוזיאון, כפי שמעיד עליו שמו, מתמקד בתרבות ובמורשת של הונג קונג ובעיקר של אזור "הטריטוריות החדשות" בו התפתחו ישובים של ממש עוד הרבה לפני הכיבוש הבריטי... כפי שניתן לצפות, יש כאן המון מיצגים אינטראקטיביים וססגוניים ההופכים את הביקור לחוויה, גם עבור מי שמוזיאונים אינם כוס התה שלו... החל מגלריה מיוחדת לילדים, עם מגוון פעילויות, דרך מודלים תלת מימדיים של הכפרים בהונג קונג הקדומה, אולם שלם המוקדש לאופרה הסינית (עם תלבושות ותפאורות בומבסטיות) וכלה באוסף האמנות עוצר הנשימה של T.T.Tsui

פתוח כל יום, מעשר בבוקר ועד שש בערב (סגור בימי שלישי, חוץ מימי שלישי החלים בחופשים או חגים).

איך מגיעים ? מתחנת KCR-Shatin : יוצאים למרכז הקניות New Town Plaza וממנו לרחוב Sha Tin Centre Street , פונים ימינה והולכים לאורך הרחוב עד לפארק אשר על גדת הנהר (Riverside park), שם נמצא המוזיאון (בניין עצום על גדת הנהר, עם גגות בסגנון סיני).

אם באתם במקרה עם קו הרכבת Ma On Shan Line, יורדים בתחנת Che Kung Temple's Station ולוקחים את יציאה A המובילה לגשר הולכי רגל. חוצים את הנהר וזהו... אתם במוזיאון.

לאן ממשיכים ? מנזר "עשרת אלפים הבודהות" (Ten Thousand Buddhas Monastery), מקדש Che Kung Temple וכפר מוקף חומה Tsang Tai Uk, מרכז קניות New Town Plaza ו Snoopy's World
למידע נוסף ? האתר של המוזיאון (כולל מידע על שעות פתיחה, כרטיסים ותערוכות מתחלפות)


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה