יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

35) המסעדות הצפות ב Aberdeen

מה ? למרות שהמסעדות הצפות ב Aberdeen הן אחת מהקלישאות התיירותיות הנדושות ביותר בהונג קונג, הן בהחלט מציעות לתייר חוויה מיוחדת ששווה לנסות... הן נראות כמו ארמון סיני אקסטרווגנטי ומצועצע במקצת הצומח מתוך מימי המפרץ וצובע אותם בשלל אורותיו ומגישות מטבח סיני לא רע (אם כי יש הרבה מסעדות טובות יותר בעיר). הדגש כאן הוא על Seafood, למרות שניתן להזמין גם מטעמים מוכרים אחרים, כמו "ברווז בנוסח פקין" , "עוף צלוי בנוסח קנטון" ועוד...

דווקא מסעדת Top Deck, השוכנת על הגג של המסעדה הצפה, מהווה אופציה טובה יותר, הן מבחינת האוכל והן (בעיקר) מבחינת האווירה.

איך מגיעים ? סירות Sampan מסורתיות של המסעדה לוקחות את הסועדים מ ואל המרינה של אברדין ו/או הטיילת.


אוטובוס מס' 70 מגיע לכאן מ Central ו Admiralty. אוטובוסים מס' 72 ו 42 ו 38 מגיעים מ Causeway Bay (יורדים בטיילת של אברדין - Aberdeen Promenade - Jumbo Pier ומשם לוקחים את הסירה של המסעדה).

70 יוצא מתחנת Exchange Square Bus Terminus (צמוד ל MTR-Central ובמרחק הליכה קצרצר מהמזח של מעבורת Star Ferry) ויש לו גם תחנות מחוץ ל City Hall, על Connaught Road Central , וצמוד לתחנת MTR-Admiralty (ב United Centre – ליד יציאה D של תחנת הרכבת התחתית).

אוטובוס מס' 72 יוצא מ Hennessey Road מס' 500 (מחוץ ל Hennessey Centre) ב Causeway Bay וכנ"ל גם קוים מס' 42 ו 38.


אוטובוס מס' 75 מ Central ואוטובוס מס' 72-A מ Causeway Bay מגיעים ליד המרינה של אברדין (Aberdeen Marina), הנמצאת על Shum Wan Pier Drive, מרחק הפלגה קצרצר מהמסעדות. הם יוצאים מאותן תחנות מהן יוצאים מס' 70 ו 72 אך, כאמור, מגיעים למרינה של אברדין ולא לטיילת.


לאן ממשיכים מכאן ? ניתן לשלב ארוחת צהריים במסעדה הצפה עם טיול בעיר אברדין (למרות שאין שם אטרקציות יוצאות דופן).

מידע נוסף:
אתר המסעדה הצפה Jumbo (המון מידע, תמונות ותפריטים / מחירים)
אתר המסעדה-בר Top Deck (על הגג של המסעדה הצפה)


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה