יום שני, 25 באוקטובר 2010

52) פארק קאולון (Kowloon Park) ומוזיאון Hong Kong Heritage Discovery Centre

מה ? הפארק מהווה אי של שלווה ירוקה ונעימה בלב הטירוף הבלתי פוסק של Tsim sha Tsui וחוץ מלהעניק קצת מנוחה לרגליים הכואבות ולנפש, יש בו גם כמה וכמה פינות חמד של ממש, המצדיקות ביקור קצר... למשל "גן הציפורים" (aviary), הגינה הסינית (Chinese Garden) וכמובן, מוזיאון Hong Kong Heritage Discovery Centre השוכן בתוך מבנה קולוניאלי היסטורי בלב הפארק ומציג תערוכות הקשורות להיסטוריה ולתרבות של העיר.
הכניסה חינם.

איך להגיע ? מטרמינל המעבורת Star Ferry : חוצים את Slisbury Road, נכנסים ל Canton Road, חולפים על פני מרכז הקניות Heritage 1881, פונים ימינה ל Haiphong Road ושמאלה, לפארק.

מהטיילת של צים-שא-צוי, מוזיאון האמנות והחלל ו"שדרת הכוכבים" : במעבר התת קרקעי (היוצא מחנות הענק SOGO) חוצים מתחת ל Salisbury ועולים לאורכו של Nathan Road. חולפים על פני המסגד ונכנסים שמאלה, לגרם המדרגות העולה לפארק (ליד שורת החנויות Park Lane).

מתחנת MTR-Tsim sha Tsui : יציאה A-1 ואז שמאלה ל Nathan Road (ושוב שמאלה אחרי המסגד, דרך מדרגות העולות לפארק), או ימינה, ל Haiphong Road ושוב ימינה, לפארק.

לאן ממשיכים מכאן ? רחוב Nathan Road, מלון Peninsula, מרכז הקניות Heritage 1881, גלריית האמנות הסינית Chinese Arts & Crafts, מרכז הקניות Harbour City, טיילת צים-שא-צוי, "שדרת הכוכבים", מוזיאון האמנות ומוזיאון החלל

למידע נוסף :
מפת הפארק (כולל סימון של האטרקציות השונות)
מוזיאון Hong Kong Heritage Discovery Centre


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה