יום שני, 25 באוקטובר 2010

49) מלון Peninsula Hotel ו"ארוחת התה האנגלית" הכי קלאסית בהונג קונג.

מה ? ה"פנינסולה" מככב עם מלון Savoy הלונדוני, Waldorf Astoria הניו יורקי ו Raffles הסינגפורי במועדון הלא רשמי של המלונות הקלאסיים ביותר עלי אדמות... המלון, אשר הפך זה מכבר לאחד מסמליו של המטרופולין, נבנה בשנות העשרים על ידי משפחת כדורי היהודית, מתוך מטרה להפכו למקום המפואר ביותר מזרחית לתעלת סואץ...

גם אם לא זכיתם עדיין בלוטו, כדאי מאוד לבקר כאן ולהתרשם מהאווירה והעיצוב האלגנטיים, המחזירים את המבקר לימי הזוהר של הקולוניאליזם הבריטי... "ארוחת התה האנגלית", המוגשת בלובי הניאו-קלאסי של המלון, היא שם דבר ושווה מאוד לנסות אותה. מומלץ מאוד גם לעלות לקומה ה-28 ולבקר ב Felix: בר-מסעדה אולטרא-מודרני אשר עוצב ע"י פיליפ סטראק, בו תוכלו להתענג על קוקטייל מסוגנן אל מול הנוף (הגברים יוכלו להשתין אל מול חלונות ענק הצופים אל העיר...)

איך מגיעים : אם הגעתם עם מעבורת Star Ferry מ Central או Wan Chai : יוצאים מטרמינל המעבורת, עוברים דרך תחנות האוטובוסים / מוניות , חוצים את Salisbury לצידו השני, פונים ימינה והולכים לאורכו שתי דקות מזרחה, עד שרואים את הכניסה למלון מצד שמאל.

מתחנת MTR-Tsim sha Tsui: לוקחים את יציאה E ויורדים לאורכו של Nathan Road עד הסוף. שם פונים ימינה והכניסה למלון מימינכם.

מי שמגיע מהטיילת של צים-שא-צוי, "שדרת הכוכבים" והמוזיאונים צריך פשוט לחצות את Salisbury במעבר התת-קרקעי היוצא מליד חנות הכלבו SOGO.

לאן ממשיכים ? מוזיאון האמנות של הונג קונג, מוזיאון החלל, חנות הכלבו SOGO, טיילת צים-שא-צוי ו"שדרת הכוכבים", מרכז הקניות Heritage 1881, גלריית האמנות הסינית Chinese Arts & Crafts, מרכז הקניות Harbour City, פארק Kowloon Park ו Hong Kong Heritage Discovery Centre.

למידע נוסף:
High Tea אנגלי אמיתי בלובי המלון
Felix בר-מסעדה בקומה העליונה


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה