יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

24) מרכז הכנסים והתערוכות של הונג קונג ורחבת הטקסים Bauhinia Square

סוג האטרקציה ? ארכיטקטורה מודרנית מדהימה, נוף, אתר היסטורי משמעותי.

מה ? המבנה המרשים של מרכז הכנסים והתערוכות של הונג קונג בולט על רקע קו החוף של "נמל ויקטוריה" כמעט כמו שבית האופרה בולט על רקע קו החוף של סידני. מחוץ לבניין עצום הממדים, על קו המים, נמצאת הרחבה בה נערך ב 1997 הטקס אשר סיים קרוב ל 160 שנות שלטון בריטי בהונג קונג. פסל מוזהב של פרח "עץ הסחלב", סמלה של הונג קונג, ניצב במרכז הרחבה ובכל בוקר נערך כאן טקס קצר של הנפת הדגל.

במרכז הכנסים נמצאת גם אחת המסעדות הקנטונזיות – סיניות הטובות בהונג קונג (Golden Bauhinia).

איך להגיע ? מיציאה A-5 של תחנת MTR-Wanchai עולים על גשר מקורה להולכי רגל המוביל עד למרכז.

מי שמגיע עם חשמלית מ Central או Sheung Wan אמור לרדת בתחנה שליד הפינה של רחוב Flemming וללכת לאורכו כמעט עד הסוף. פונים שמאלה ל Harbour Road והכניסה למרכז הכנסים מימינכם.
אפשר גם לא לפנות שמאלה ל Harbour Road, אלא להמשיך ישר על Flemming עד הסוף (שם הרחוב משתנה ל Expo Drive East) ואז מגיעים ישר ל"רחבת הטקס" אשר על קו המים (Golden Bauhinia Square) וממנה אפשר להיכנס למרכז הכנסים.

מי שמגיע עם החשמלית מ Causeway Bay או Happy Valley יכול לרדת על הפינה של O'Brien, להיכנס לרחוב הקטן ולעלות עם המדרגות הנעות (מאחורי הכניסה לתחנת ה MTR, ממש כמה צעדים מפינת הרחוב) אל מעבר הולכי הרגל, המוליך עד למרכז הכנסים.

אפשר להגיע לכאן גם עם מעבורת Star Ferry מ Tsim-sha-Tsui : המזח נמצא ממש למרגלות מרכז הכנסים, כמה צעדים מ"רחבת הטקס" (Golden Bauhinia Square). מעבורות יוצאות מצים-שא-צוי כל 10 דקות, פחות או יותר (תלוי בשעה של היום), מ 7:30 בבוקר ועד 22:50 בערב.

אטרקציות ואתרים מעניינים בסביבה של מרכז הכנסים והתערוכות : "מרכז האמנויות של הונג קונג" (Hong Kong Arts Centre), גורד השחקים Central Plaza (אין מה להיכנס לתוכו – מספיק להתרשם מבחוץ), סמטאות שוק אותנטיות ב Wan chai, מגדל Hopewell Centre והמסעדה המסתובבת שבראשו, Wan Chai Computer Centre, המזללה העממית Joy Hing Food Shop, מסעדת Fook Lam Moon, מסעדה-בר The Pawn, מסלול ההליכה ברחוב Bowen Road ו"סלע האוהבים" או מצפור Stubbs Road Lookout...

למידע נוסף :


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה