יום שני, 25 באוקטובר 2010

87) מקדש Tin Hau Temple ב Joss House Bay

מה ? המקדש ב Joss House Bay נבנה לראשונה כבר בשנת 1260, מה שהופך אותו למקדש הגדול והעתיק ביותר שנבנה בהונג קונג לכבודה של האלה Tin Hau, פטרוניתם של הדייגים ויורדי הים, הנערצת על תושבי רצועת החוף של דרום סין, הונג קונג ומקאו.

מי שמזדמן לעיר בזמן חגיגות יום ההולדת של האלה (The birthday-festival of the goddess Tin Hau) כדאי שיידע שהחגיגות במקדש זה הן בדרך כלל היפות ביותר.

איך מגיעים ? מיניבוס גג-ירוק (GMB) מס' 16 מגיע לכאן מתחנת MTR-Po Lam (התחנה האחרונה על קו Tseung Kwan O Line המסומן סגול).

אם אתם מתכננים לבוא לכאן בימי חמישי ובסופי שבוע וחגים, תוכלו להפליג עם סירת Kaito (הכוונה היא לספינה קטנה שעובדת על קו קבוע... משהו כמו "מונית-שירות ימית"). הספינות יוצאות ממזח Sai Wan Ho Ferry Pier הנמצא לא רחוק מתחנת הרכבת התחתית MTR - Sai Wan Ho (שש תחנות אחרי תחנת Causeway Bay) בימי חמישי (9 בבוקר בלבד), שבת (ארבע פעמים ביום, מתשע בבוקר ועד 4:45 אחה"צ) וראשון/חגים (שש פעמים ביום, מ 8:30 עד 16:45) וגם בימים אחרים, אם יש מספיק ביקוש.

ה Kaito עוברת גם דרך האי הקטן Tung Lung Chau לאחר העצירה במקדש (על הדרך חזרה ל Sai Wan Ho). האי המסולע הזה מוכרז כשמורת טבע וחוץ ממבצר עתיק שנבנה כאן לפני 300 שנה על מנת להגן על המיצר מפני התקפות פיראטים, יש כאן גם כמה וכמה צוקים מרשימים החביבים במיוחד על מטפסי הסלעים וה"סנפלינגאים" של הונג קונג...

לפרטים נוספים על שירות ה Kaito ל Joss House Bay ו Tung Lung Chau, התקשרו לחברה שמפעילה את הספינות בטלפון 2560-9929 או גשו לדף הרלוונטי באתר האינטרנט של משרד התחבורה של הונג קונג:
http://www.td.gov.hk/en/transport_in_hong_kong/public_transport/ferries/service_details/index.html#k01


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה