יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

97) Hong Kong Dolphinwatch : לפגוש את הדולפין הוורוד של הונג קונג מקרוב

מה ? הדולפין הסיני הלבן (White Chinese Dolphin), או בשמו המדויק יותר " דולפין אינדו פסיפי גיבן" (Indo-Pacific Humpback Dolphin) חי במימי המפרץ הנושק לדלתת נהר הפנינים, בין הונג קונג ומקאו וידוע בזכות יכולתו "להסמיק" לגוון ורוד עדין...

חברת Hong Kong Dolphinwatch מוציאה טיולי שייט לצפייה בדולפינים כבר למעלה מ 15 שנים והם נחשבים למקצועיים ביותר (או במילים אחרות : איתם יש לכם הכי הרבה סיכוי לראות דולפינים והכי פחות סיכוי להזיק להם...)

איך מגיעים : Hong Kong Dolphinwatch מוציאים את סיורי השייט שלהם כל יום רביעי, ששי, שבת וראשון מנקודת האיסוף בלובי של מלון Kowloon Hotel ב Tsim sha Tsui.

הכניסה ללובי היא מרחוב Middle Road: מי שמגיע עם הרכבת התחתית צריך לרדת ב MTR-Tsim sha Tsui ולקחת את יציאה E, ממנה ממשיכים לפסוע כמה צעדים במורד Nathan Road ופונים ימינה ל Middle Road, ממש לפני ה Peninsula והכניסה למלון מצד ימין.

מי שמגיע עם מעבורת Star Ferry מ Central ו Wanchai : יוצאים דרך תחנת האוטובוסים, חוצים את רחוב Salisbury, פונים ימינה והולכים לאורכו דקה – שתיים, פונים שמאלה ל Hankow Road ושוב ימינה ל Middle Road והכניסה למלון משמאלכם.

לאן ממשיכים : הטיולים חוזרים ללובי של מלון Kowloon Hotel ב Tsim sha Tsui. אם יש ברצונכם לעשות משהו אחר כך, כדאי לכם לחפש רעיונות בחלק של האתר של צים-שא-צוי

למידע נוסף : באתר האינטרנט של חברת Hong Kong Dolphinwatch תוכלו לקבל את כל המידע, כולל מחירים, מועדי סיורים וכיו"ב... טל' : 2984 1414 (http://www.hkdolphinwatch.com/ )


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה