יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

46) טיילת צים-שא-צוי, "שדרת הכוכבים" והמופע האורקולי

מה ? הטיילת המפורסמת של "צים-שא-צוי" (Tsim sha Tsui Promenade) צופה אל Victoria Harbour וקו הרקיע העירוני הידוע ביותר בעולם. מכאן נשקפים במלוא הדרם גורדי השחקים של Central ו Wan Chai שעל חופו הצפוני של האי הונג קונג ומדרום להם מדרונותיהם המיוערים של "פסגת ויקטוריה" (The Peak) וההרים של מרכז האי.

בחלקה המזרחי של הטיילת, בין מוזיאון האמנות ומלון InterContinental Hong Kong, נמצאת "שדרת הכוכבים" – תשובתה של תעשיית הסרטים המשגשגת של הונג קונג ל Walk of Fame המפורסם של הוליווד. כאן תוכלו לראות פסלים, מונומנטים ובעיקר לוחות רצפה מוטבעים, המנציחים את כוכביו הגדולים של הקולנוע דובר הסינית, כולל כמה אייקונים המוכרים גם לנו, כמו ג'קי צ'אן וברוס לי.

זהו גם אחד המקומות הכי טובים לראות מהם את מופע "סימפוניית האורות" (Symphony of Lights) : מופע אורקולי אדיר הנערך כל ערב בשעה שמונה בדיוק ומשלב קרוב לחמישים גורדי שחקים, משני צדיו של נמל ויקטוריה, מהם בוקעת "סימפוניה" של קרני לייזר ואורות מרצדים – חובה לראות ! (אם אתם נמצאים על האי, תוכלו לגשת לרחבת הטקסים Bauhinia Square הצמודה למרכז הכנסים והתערוכות ב Wan chai ולראות את המופע משם).

איך מגיעים ? ראו את הוראות ההגעה למוזיאון האמנות של הונג קונג ("שדרת הכוכבים" ממש קרובה אליו).

לאן ממשיכים ? מוזיאון האמנות של הונג קונג, מוזיאון החלל, חנות הכלבו SOGO, הלובי של מלון InterContinental Hong Kong, מלון Peninsula Hotel, מוזיאון ההיסטוריה ומוזיאון המדע, מרכז הקניות Heritage 1881, גלריית האמנות הסינית Chinese Arts & Crafts, מרכז הקניות Harbour City

בשעות הערב, אפשר להמשיך מכאן לשוק הלילה של Temple Street או לשוק הגברות (Ladies' Market), איך שהמופע נגמר.

למידע נוסף: רשימת הכוכבים המלאה ב"שדרה"


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה