יום שני, 25 באוקטובר 2010

91) דיסנילנד הונג קונג - Hong Kong Disneyland

כמעט ואין צורך להציג את דיסנילנד – פארק השעשועים הנושאי המוכר והפופולארי בעולם. הדיסנילנד של הונג קונג הוא הקטן בעולם, אך הוא בפירוש שווה ביקור (ולטענתם של מטיילים רבים יש בכך אפילו יתרון מסוים והוא שאפשר להספיק הכול ביום אחד).

איך מגיעים : הדרך הפשוטה ביותר להגיע לדיסנילנד היא באמצעות הרכבת התחתית - MTR. צריך לנסוע לתחנת Sunny Bay הנמצאת על קו Tung Chung Line ולעבור שם לקו Disneyland Resort Line המסומן ורוד (ל Sunny Bay אפשר לנסוע מתחנת Hong Kong הצמודה ל MTR-Central, או לנסוע מ MTR-Central, או Tsim sha Tsui או Mong Kok הנמצאות על קו Tsuen Wan Line ולהחליף לקו Tung Chung Line בתחנת Lai King).

ישנם גם כמה קווי אוטובוס הנוסעים לדיסנילנד (בעיקר מהדיסנילנד חזרה העירה) : קו R11 של Citybus נוסע לאורך החוף הצפוני של האי הונג קונג ועובר דרך Causeway Bay, Wanchai, Central ו Sheung Wan לפני שהוא עולה על הגשר הענק של Lantau Link ושועט לכיוון הדיסנילנד, בעוד שקו R21 של אותה חברה נוסע לאורכו של Nathan Road ב Kowloon ואוסף נוסעים מ Tsim sha Tsui ו Mongkok.

לאן ממשיכים : בדרך כלל ממלא ה"דיסנילנד" יום שלם... אם בכל זאת תסיימו מוקדם ותרגישו שיש לכם חשק לעוד משהו, אפשר לקפוץ לשופינג או כוס קפה ב Citygate ואפשר לנסוע עם אוטובוס DB03R מתחנת MTR של Sunny Bay ל Discovery Bay ולאכול ארוחת ערב מול המפרץ, תוך צפייה בזיקוקים הנורים מדיסנילנד.

מידע נוסף:

כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

תגובה 1:

  1. המזרח הוא אזור הזוי לגמרי. כל כך שונה מהמערב ואם כי כל כך רוצה להיות דומה למערב. דיסנילנד בהונג קונג זה כמו לראות את קופיקו בדיסנילנד. מה הקשר?

    השבמחק