יום שני, 25 באוקטובר 2010

77) מקדש Che Kung Temple וכפר מוקף חומה Tsang Tai Uk

מה ? מתחם המקדשים נבנה לכבודו של Che Kung : מצביא סיני בזמן "שושלת סונג הדרומית" שהועלה לדרגת קדוש לאחר מותו, בשל המעשים האציליים שעשה בימי חייו... המקדש המודרני נבנה בשנות התשעים בסגנון יפאני וחוץ מהארכיטקטורה המעניינת, יש כאן כמה פסלים מרשימים למדי ועבודות אמנות המצדיקים את הביקור.

פתוח כל יום, משבע בבוקר ועד שש בערב

הכפר מוקף החומה Tsang Tai Uk נמצא לא הרחק מכאן, אך מכיוון שיש בטריטוריות החדשות כפרים-מוקפי-חומה מרשימים יותר, שווה לבקר בו רק אם אין לכם כוונה להגיע אליהם...

איך מגיעים ? אם נסעתם ל Sha Tin עם קו הרכבת Ma On Shan Line, יורדים בתחנת Che Kung Temple's Station : לוקחים את יציאה B, חוצים את הכביש, פונים ימינה והולכים לאורך הכביש כמה דקות, עד שרואים את המקדש משמאל (קיר אדום בסגנון סיני, עם שער מעוצב).

אם הגעתם לעיר דרך תחנת הרכבת הראשית KCR-Sha Tin : הולכים לפי הוראות ההגעה ל"מוזיאון המורשת של הונג קונג" – חוצים את הנהר עם הגשר הגדול שליד המוזיאון (Lion Rock Tunnel Road), פונים ימינה ל Tai Chung Kiu Road והולכים לאורכה עד שרואים את המקדש מצד שמאל.

מהמקדש לכפר מוקף החומה Tsang Tai Uk : יוצאים מהמקדש ופונים ימינה ל Tai Chung Kiu Road. הולכים לאורך הכביש (לא עוברים לצד השני – הכביש משמאלכם), חוצים את הצומת הגדולה (של Lion Rock Tunnel Road) וממשיכים ישר ואז פונים ימינה לרחוב Sha Kok (ליד מגרש הכדורגל) ושוב ימינה כעבור דקה – שתיים (מעבר להולכי רגל דרך הגינה הקטנה – מתחת לגשר הרכבת).

לאן ממשיכים : מוזיאון המורשת של הונג קונג (Hong Kong Heritage Museum), מנזר "עשרת אלפים הבודהות" (Ten Thousand Buddhas Monastery), מרכז קניות New Town Plaza ופארק שעשועים Snoopy's World

למידע נוסף : דף מידע על המקדש – קצר וקולע (מתוך האתר של המועצה לשימור מקדשים סיניים בהונג קונג).


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה