יום שני, 25 באוקטובר 2010

66) Sham Shui Po : אופנה, מחשבים, אלקטרוניקה ואוכל טוב וזול

מה ? רובע Sham Shui Po, בחלקה הצפוני של Kowloon, הוא גן עדן עבור מי שמעוניין לרכוש מוצרי אלקטרוניקה ומחשב במחירים סבירים, כולל חומרה, תכנה, גאדג'טים, אקססוריז, משחקי מחשב ומה לא... יש כאן גם כמה רחובות בהם מרוכזות חנויות הבדים הטובות בעיר (חלקן מוכרות רק בסיטונאות, אך כמה מהן תשמחנה לשרת גם אנשים פרטיים) וכמובן, יש כאן גם לא מעט מזללות עממיות אותנטיות...

איך מגיעים ? מתחנת MTR- Sham Shui Po :
יציאות A-2 או C-2 תיקחנה אתכם הישר לרחוב Apliu Street בו נמצאות מרבית חנויות האלקטרוניקה, כולל כאלה המתמחות במוצרים מיד שנייה (מתאים למי שאוהב לאסוף "שמאטעס" מימים עברו...) החנויות כאן פתוחות עד שעה די מאוחרת בערב (עשר או משהו כזה...)

מעברה השני של תחנת הרכבת התחתית נמצאים שני מרכזי קניות המתמחים בכל מה שקשור למחשבים, תכנה וציוד נלווה. אלו הם Golden Computer Centre ו Golden Computer Arcade, אליהם ניתן להגיע דרך יציאה D-2 (וגם הם פתוחים עד סביבות השעה עשר בערב). יוצאים מ D-2 חוצים את הרחוב ואתם שם.

מסעדות עממיות המגישות מטעמים סיניים אותנטיים במחיר השווה לכל כיס פזורות לאורכם של הרחובות Fuk wa Street ו Kweillin Street שמסביב ל Golden Computer. גם ברחוב Ki Lung Street, המקביל ל Apliu, יש כמה מזללות לא רעות.

ב Ki Lung Street ו Yu Chau Street, שני רחובות מקבילים הנמתחים בין Nam Cheong Street ו Wong Chuk Street נמצאות רוב חנויות הבדים (שווה להציץ ב Kin Sing שעל 189 Ki Lung Street ו Po Fai Textiles ב 99 Yu Chau Street, כמו גם Cheong Yue Company, ב 113 Yu Chau Street. שלושתן מוכרות לבודדים ויש להן שם טוב) : מיציאה A-1 פנו ימינה ל Cheung Sha Wan Road ובפינת הרחוב פנו שוב ימינה לרחוב דמוי שדרה בשם Nam Cheong Street (עם גינה על אי התנועה, בין הנתיבים) ולכו לאורכו מעט, עד שתראו את הכניסה לרחובות שאתם מחפשים משמאלכם.

אם אתם רוצים לבקר גם במרכז קניות מודרני וממוזג, שווה לקפוץ ל Dragon Centre: מבנה עצום של פלדה וזכוכית בו שוכנות מאות חנויות המשרתות בעיקר את תושבי האזור (מה שאומר שהמחירים יהיו נמוכים לעומת מרכז העיר, אך אין שום וודאות כי המוצרים יהיו לטעמכם...) : מיציאה C-2 פונים ימינה והולכים שתי דקות עד סוף הרחוב. חוצים את Yen Chow Street ואתם שם...

לאן ממשיכים מכאן ? אפשר לשלב את הביקור ב Sham Shui Po עם ביקור באתרים של העיר Tsuen Wan בטריטוריות החדשות, או עם Ladies' Market ושאר השווקים של Mong Kok ואפשר גם להמשיך (עם החלפת רכבות ב MTR-Prince Edward או Mong Kok) לאתרים כמו מקדש Wong Tai Sin Temple, מנזר Chi Lin Nunnery וגני Nan Lian Garden, מסעדות הדגים וכפר הדייגים ב Lei Yue Mun, או הפארק והשרידים העתיקים ב Kowloon Walled City Park.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה