יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

48) מרכז הקניות Heritage 1881

מה ? מרכז הקניות היוקרתי הזה מאכלס את הקומפאונד ההיסטורי של "המשטרה הימית" אשר נבנה, כפי שמרמז שמו, ב 1881. המבנים הוויקטוריאניים המקסימים עברו תהליכים של שימור ושחזור והחנויות כוללות את Rolex, טיפאני, Cartier, פיאג'ט ודומיהם... מה שתורם לאלגנטיות המסוגננת של המקום.

גם אם אתם לא מתכוונים לקרוע כאן את כרטיס האשראי, מומלץ מאוד לבקר.

איך מגיעים ? המרכז נמצא על הפינה של Salisbury ו Canton Road (הכניסה מ Canton): הבאים עם Star Ferry מ Central או Wanchai צריכים פשוט לעבור דרך תחנת האוטובוסים ולחצות את Salisbury...

מי שמגיע עם הרכבת התחתית צריך לרדת ב MTR-Tsim sha Tsui ולקחת את יציאה E, ממנה ממשיכים לפסוע כמה צעדים במורד Nathan Road ופונים ימינה ל Middle Road, ממש לפני ה Peninsula. הולכים לאורכו של רחוב Middle Road עד הסוף ומגיעים למדרגות העולות למרכז הקניות (פחות מחמש דקות).

מי שמגיע מהטיילת של צים-שא-צוי, "שדרת הכוכבים" והמוזיאונים צריך ללכת מערבה עד מגדל השעון והרציף של Star Ferry ושם לפנות ימינה ולחצות את Salisbury.

מי שמגיע מפארק Kowloon Park : יוצאים מהשער הדרומי של הפארק ל Haiphong Road, פונים ימינה והולכים עד Canton Road, שם פונים שמאלה והולכים לאורך הרחוב עד הכניסה למרכז הקניות (משמאלכם – פחות מחמש דקות)

לאן ממשיכים ? מוזיאון האמנות של הונג קונג, מוזיאון החלל, חנות הכלבו SOGO, טיילת צים-שא-צוי ו"שדרת הכוכבים", מלון Peninsula Hotel, גלריית האמנות הסינית Chinese Arts & Crafts, מרכז הקניות Harbour City, פארק Kowloon Park ו Hong Kong Heritage Discovery Centre.

למידע נוסף: האתר הרשמי של מרכז הקניות, בו תוכלו לקרוא גם על אירועים והופעות הנערכים במקום


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה