יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

29) Bowen Road ומצפור Stubbs Road Lookout

סוג אטרקציה : מסלול הליכה של "טבע עירוני" ותצפיות מרהיבות על העיר והמפרצים.

מה ? למרות שרחוב Bowen Road הציורי נמתח לאורך צלע ההר, כמעט שאין בו עליות וירידות תלולות, מה שהופך אותו לפופולארי בקרב חובבי הג'וגינג של הונג קונג... מה שכן יש כאן זה מסלול הליכה יפה ונעים (להולכי רגל בלבד), עם הרבה ירוק בעיניים ונקודות תצפית מקסימות אל העיר ונמל ויקטוריה. יש גם מתקני פארק (שירותים, מתקנים לכושר ועוד...) ולא רחוק מהמסלול נמצא "סלע האוהבים" אשר אמור, על פי המסורת, להעניק זוגיות יציבה ומאושרת למבקרים בו.

מצפור Stubbs Road Lookout שוכן על Stubbs Road לא הרבה מעל Bowen Road ומעניק למבקרים מבט פנורמי מרהיב אל עבר גורדי השחקים של העיר ומיצר Victoria Harbour המרהיב.

איך מגיעים ? אוטובוס מס' 15 עובר דרך שתי הנקודות בדרכו ממרכז העיר (Central) ל Victoria Peak. תחנת היציאה שלו נמצאת מחוץ לרציף Star Ferry ב Central והוא עובר דרך ה Bus interchange ב Exchange Square (יציאה A של MTR-Central), כמו גם בתחנות הבאות: מחוץ לבניין City Hall (על Connaught Road Central), מחוץ לתחנת MTR-Admiralty (מחוץ לגינה הקטנה – פונים ימינה איך שיוצאים מ C-1), על Queen's Road East מס' 182 ב Wan chai (בערך מול מגדל Hopewell Centre) ועל Queen's Road East מס' 264 ב Wan Chai (מחוץ ל Wanchai Market).

למסלול ההליכה של Bowen Road צריך לרדת בתחנה ליד בית החולים Hong Kong Adventist Hospital ולהיכנס לשביל דרך הכיכר הקטנה.

למצפור Stubbs Road Lookout צריך לרדת בתחנת White Jade Station

גם מיניבוס גג-ירוק מס' 24-A מגיע לכאן מ Admiralty, דרך Wanchai ו Queen's Road East

לאן אפשר להמשיך מכאן ? מבקרים רבים יעדיפו להמשיך מכאן ל"ויקטוריה פיק" (ואז לעשות את הדרך למטה עם רכבת ההרים "Peak Tram") ואפשר, כמובן, גם לנסוע עם קו 15 חזרה ל Wanchai ולבקר במקומות כמו מרכז הכנסים והתערוכות של הונג קונג ו"רחבת הטקס" (Golden Bauhinia Square) הצמודה אליו, או סמטאות השוק האותנטיות של Wan chai


למידע נוסף : http://www.metropolasia.com/Hong-Kong-attractions/Bowen-Road-Walk-and-Lovers-Rock


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה