יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

94) Discovery Bay

מה ? Discovery Bay (או פשוט DB) הוא פרבר יוקרתי ומתוכנן להפליא, עם חוף ים מקסים ומתחם מסעדות מעולה הצופה לנוף המרהיב. השכונה מאכלסת בעיקר אירופאים, אוסטרלים ואמריקאים החיים ועובדים בהונג קונג, כמו גם אנשי צווארון לבן מקומיים והתנועה בה מותרת רק ברכבי גולף קטנטנים...

מבחינתם של התיירים המגיעים לכאן, האטרקציה המרכזית היא מתחם המסעדות ובתי הקפה D-Deck הצופה למפרץ ולנוף המשגע ואשר ממנו ניתן גם לראות את הזיקוקים של "דיסנילנד" הסמוך כל ערב.

אפשר להגיע לכאן בשעת אחה"צ וליהנות מהחוף הנקי והיפה, לפני שעוברים לארוחת ערב ואפשר לשלב את המקום עם עוד אתרים ב"לנטאו" ועם האיים הסמוכים.

איך מגיעים ? מעבורות מודרניות וממוזגות משייטות מ Central ל Discovery Bay כמעט 24 שעות ביממה. הן יוצאות כל 30 דקות מרציף מעבורת מס' 3 ב Central (באנגלית Pier-3), מרחק הליכה קצרצר מרציף מעבורת Star Ferry (לבאים מ Tsim sha Tsui) ומתחנת הרכבת התחתית MTR-Central וגומאות את הדרך בפחות מחצי שעה.

גם האוטובוס מהווה אופציה נוחה למדי, בעיקר אם אתם מגיעים מ Tung Chung, לאחר שטיילתם בלנטאו או עשיתם "שופינג" בקניון Citygate Outlets הפופולארי: קו DB01R פעיל בכל יום, משש בבוקר ועד מאוחר בלילה (יציאה כל 30 – 20 דקות מליד הקניון/תחנת הרכבת התחתית).

קו DB03R מגיע ל Discovery Bay מתחנת MTR של Sunny Bay (אידיאלי למי שרוצה לבוא לכאן אחרי ביקור בדיסנילנד) ואילו קו DB02R מגיע לכאן מנמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג.

מי שבילה את היום באי הקטנטן Peng Chau יוכל להגיע לכאן עם Kai-to (סירות מנוע גדולות העובדות על קווים קבועים – מעין "מונית שירות ימית"). שירות Kai-to מחבר את Discovery Bay גם עם עיירת החוף Mui Wo.

לאן ממשיכים ? בדרך כלל מבלים כאן את שעות אחר הצהריים והערב וממשיכים מכאן חזרה למלון במרכז העיר... אם החלטתם לפתוח כאן את הבוקר, תוכלו להמשיך לאי Peng Chau או לעיר המודרנית Tung Chung, שם תוכלו לעשות "שופינג" בקניון האאוטלט הידוע ולהמשיך ל Ngong Ping ומקומות אחרים ב"לנטאו"...

מידע נוסף :

כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה