יום שני, 25 באוקטובר 2010

63) מנזר Chi Lin Nunnery וגני Nan Lian Garden

מה ? זהו, ללא ספק, אחד המקומות היפים והמרגיעים ביותר בהונג קונג. המנזר והמקדשים הבודהיסטיים שמסביבו נבנו בסוף שנות התשעים על פי הסגנון הארכיטקטוני של "שושלת טאנג" בת 1,200 השנים וכל קורות העץ המרכיבים אותם מתחברים זה לזה ללא שימוש במסמרי מתכת.

המתחם, המשתרע על פני שטח של יותר משלושים דונם כולל גם את הגנים מרהיבי העין, בהם תוכלו ליהנות מבריכות של דגי זהב ופרחי לוטוס, מסלעות סיניות, מפלים מלאכותיים, עצי בונסאי מסוגננים להפליא ופגודות זהב...

איך מגיעים : לוקחים את יציאה C-2 של MTR-Diamond Hill, יוצאים החוצה לרחוב, פונים שמאלה והולכים לאורך הקיר של מרכז הקניות עד למעבר החצייה, פונים ימינה, חוצים את Sheung Yuen Street והולכים כמה מטרים על Fung Tak Road עד המדרגות אשר עולות לגשר הולכי רגל מעל הכביש : מצד שמאל של הגשר נמצאים המנזר והמקדשים ומימינו נמצאים הגנים הסיניים.

המקום פתוח כל יום, משעות הבוקר ועד שעות אחה"צ – הכניסה חינם.

לאן ממשיכים : מקדש Wong Tai Sin (תחנה אחת ב MTR), הפארק והשרידים העתיקים ב Kowloon Walled City Park (שתי תחנות ב MTR), מסעדות הדגים וכפר הדייגים ב Lei Yue Mun, סימולטור הטיסה של "Flight Experience", או Ladies' Market והשווקים של Mong Kok.

מידע נוסף :
כתבה קצרה ומעניינת על המקום (מתוך ויקיפדיה)


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה