יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

9) הגנים הבוטניים והזואולוגים של הונג קונג - Hong Kong Zoological and Botanical Gardens

סוג האטרקציה ? פארק, טבע, גינון, גן חיות

מה ? למרות שהם פחות מרשימים מגנים בוטניים או גני חיות בערים גדולות בעולם, הגנים הבוטניים והזואולוגים של הונג קונג בהחלט מצדיקים ביקור, בעיקר החלק הבוטני (שהוא גם "הקרוב יותר"), בו תוכלו ליהנות מפרחים מקסימים, להכיר צמחים ייחודיים לחלק זה של העולם וסתם לנוח ליד המזרקות, לפני שממשיכים לשוטט...

איך מגיעים ? השער על הפינה של Garden Road ו Upper Albert הוא, ככל הנראה, הכי נגיש:
מיציאה J-2 של תחנת MTR-Central, עוברים דרך גינת Chater Garden המקסימה באלכסון (לכיוון גורד השחקים של Bank of China, אותו אפשר לזהות בקלות בזכות צורות ה"איקס" וה"זיג זג" הייחודיות שלו). חוצים את Queen’s Road Central לכיוון הכניסה של מגדל Cheung Kong Centre שמצידו השני של מעבר החציה ומשם עולים לאורכו של Garden Road. חולפים על פני קתדרלת סנט ג'ון (St. John's Cathedral), אותה תראו מימינכם וממשיכים במעלה הרחוב, חולפים על פני הקונסוליה האמריקאית (מימינכם) ודרך מעבר הולכי רגל מתחת למחלף, ישר אל הכניסה לגנים (15 - 10 דקות הליכה).
לחשמלית יש תחנה ליד הפינה של Queensway ומגדל Cheung Kong Centre ומשם אפשר פשוט להיכנס ל Garden Road ולעלות לגנים.
למי שאין כוח לכתת את רגליו במעלה Garden Road, אפשר לקחת אוטובוס מ Central : מ Connaught Road Central (קו 3B עוצר ליד City Hall או Jardine House ויורדים כעבור 3-2 תחנות, ליד Kennedy Road מס' 10, ממש בכניסה לגנים).
קו מס' 40 יוצא ממרכז הכנסים והתערוכות ב Wan Chai, דרך Hennessy Road ומרכז הקניות Pacific Place (מחוץ ל MTR-Admiralty) ויורדים בתחנה על Kennedy Road מס' 10, ממש ליד הכניסה לגנים.

לאן ממשיכים באותו אזור ? גורד השחקים Bank of China Tower, בניין HSBC, כיכר הפסל (Statue Square), מרכז הקניות The Landmark, קתדרלת סנט ג'ון (St. John's Cathedral) ו בניין המיסיון הצרפתי (Former French Mission Building) ופארק הונג קונג.

מבקרים רבים ממשיכים מכאן לתחנה התחתונה של ה Peak Tram (השוכנת 5 דקות הליכה מהגנים) ועולים ל Victoria Peak.

אפשר גם לצאת מהגנים דרך היציאה של Albany Road, לפנות ימינה ולרדת (מתחת לגשר) עם Albany Road ו Glenealy אל Fringe Club ו Lan Kwai Fong.

עוד אפשרות היא לצאת מהיציאה הרחוקה, לפנות ימינה ל Glenealy, להתחבר ל Arbuthnot ואיתו לרדת ל Hollywood Road ו SoHo.


למידע נוסף: האתר הרשמי של הגנים


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה