יום שני, 25 באוקטובר 2010

88) אתרים ואטרקציות בעיירת החוף Sai Kung Town

מה ? עיירת החוף המקסימה Sai Kung וחצי האי הקרוי על שמה (Sai Kung Peninsula) מהווים את אחד האזורים הכי ירוקים ונעימים בהונג קונג. העיירה מציעה טיילת יפה, עם מסעדות ובתי קפה מצוינים, טיולים בסירות "טנקה" מסורתיות בהן נהגו אנשים לגור עד לא מזמן, דיג דיונון וכמובן, טיולים לאיים של מפרץ Port Shelter Bay ולשמורות הטבע הסמוכות.

בין המסעדות ובתי הקפה המומלצים ב Sai Kung ניתן למנות את Tung Kee Seafood Restaurant ואת Chuen Kee Seafood Restaurant (שתי מסעדות דגים ותיקות על הטיילת שכבר הפכו ל"מוסדות"...), Jaspa's ו Sauce (שני קפה-מסעדה מעולים השוכנים ב Sha Tsui Path -רחבה פתוחה מצד שמאל של Man nin Street, כשבאים מכיוון הים), וכמובן, את Anthony's Catch : מסעדה איטלקית עם דגש חזק על seafood טרי, הנחשבת לאחת מהטובות בהונג קונג.

מצפון לעיירה נמצא חוף Sha Ha Beach האהוב במיוחד על מי שעוסק בגלישת רוח וגלישת עפיפון.

איך מגיעים : אוטובוס מס' 92 של KMB מגיע ל Sai Kung ממסוף האוטובוסים הסמוך לתחנת הרכבת התחתית MTR-Diamond Hill (כשחוזרים, כדאי לזכור כי האוטובוס האחרון יוצא מ Sai Kung ב 11:45 בערב).

מיניבוס גג-אדום יוצאים מ Dundas Street אשר ב Mongkok 24 שעות ביממה (מיציאה D-3 של תחנת MTR-Mong Kok ממשיכים ישר במורד רחוב Sai Yeung Choi Street South עד הסוף ופונים שמאלה, ל Dundas Street.

לאן ממשיכים : לאי Sharp Island, לאי Yim Tin Tsai, או למרכז המבקרים בכניסה לשמורת Sai Kung Country Park והמוזיאון הפתוח שלידו.

למידע נוסף : http://www.metropolasia.com/Sai_Kung_Peninsula_and_East_New_Territories#Sai-Kung-Town


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה