יום שני, 25 באוקטובר 2010

83) חוות כדורי - Kadoorie Farm and Botanic Garden

מה ? החווה האקולוגית אשר הוקמה, כפי שמעיד שמה, על ידי משפחת כדורי היהודית (אחת מהמשפחות הוותיקות והאמידות בקהילת יהודי הונג קונג, אשר הקימה גם את "מלון פנינסולה" היוקרתי), משמשת כיום בעיקר לחינוך לאקולוגיה ושימור הסביבה. יש בה שבילי הליכה יפים ופינות חמד ולמרות שהיא לא נמצאת על "שביל המטיילים השחוק", שווה להקדיש לה כמה שעות, אם יש לכם מספיק ימים בהונג קונג (ובעיקר אם אתם עם ילדים...)

פתוח כל יום מ 9:30 בבוקר עד 5 אחה"צ (אך אין כניסה אחרי 4)

איך מגיעים ? מתחנת האוטובוס הסמוכה לתחנת הרכבת KCR – Tai po Market (הגישה דרך יציאה A-3) לוקחים את אוטובוס 64-P, או 64-K או 65-K של KMB ויורדים בתחנת Kadoorie Farm (שם המקום בסינית: 嘉道理農場 ).

את אותם האוטובוסים ניתן לקחת גם מה bus interchange שליד תחנת הרכבת KCR – Tai Wo.

לאן ממשיכים : "עצי המשאלות" – Lam Tsuen Wishing Trees, מוזיאון הרכבת Hong Kong Railway Museum והשוק הישן של Tai Po, מוזיאון האמנות של האוניברסיטה הסינית, או מקדש Fung Ying Seen Koon וכפר מוקף חומה Fanling Wai.

מ"עצי המשאלות" או "חוות כדורי" ניתן גם להמשיך, עם אחד משלושת האוטובוסים שציינתי, עד התחנה הסופית, במסוף האוטובוסים (bus terminus) של העיר Yuen Long ומכאן לקחת את הרכבת הקלה (Light Railway) ולנסוע לתחנות כמו Ping Shan (היכן שמתחיל "המסלול ההיסטורי"), או Lam Tei (מנזר Miu Fat Monastery), או Ching Chung (הסמוכה למקדש Ching Chung Koon)

אפשרות נוספת היא לרדת בתחנה ליד Mung Yeung School (בסינית : 蒙養小學) אשר על Kam Tin Road ולבקר בשני הכפרים מוקפי החומה השוכנים בסמוך, או לרדת בתחנה הסמוכה לתחנת הרכבת KCR – Kam Sheung Road (בסינית錦上路鐵路站) ולהמשיך משם עם הרכבת – KCR לעיר Tsuen Wan (מרחק נסיעה של תחנה אחת).

למידע נוסף : האתר של חוות כדורי


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה